|
| Auteur |
Bericht |
Ingrid Holvoet
Site Admin
|
|
Wetenschappelijk bewijzen v/h bestaan van het paranormale |
|
Een test die ik zou kunnen doen om het bestaan van het paranormale te bewijzen is het aanvoelen van foto's. Foto's van mensen bij wie er niets speciaals is, en dan ook foto's van mensen met een diagnose van schizofrenie, autisme, en van mensen die homoseksueel zijn.
Het zou de bedoeling zijn dat ik op de foto kan aanvoelen om welk type het gaat: autisme, schizofrenie, homeseksualiteit of niets van die drie zaken.
Ik zou dit willen testen om te zien of dit haalbaar is.
Ik zou willen vragen aan mensen om foto's te nemen van mensen die je kent. De foto's dienen (bij voorkeur) op de rug genomen te worden. Gelieve de foto's te mailen zonder enige bijkomende informatie. Indien foto's niet kunnen gemaild worden, gelieve ze op te sturen met je mail-adres op de achterzijde. Nadat ik de foto's gevoeld heb, zou ik een mail sturen om te vragen om welk van de vier types het gaat, om te testen in hoeverre ik juist ben geweest.
Ingrid Holvoet
ingrid.holvoet@skynet.be
ijzerweglaan 69
9050 Gent
|
|
| Zo Mrt 29, 2009 5:45 pm |
|
 |
anna
Guest
|
|
foto's |
|
HOI ingrid ,
Lijkt me wel interesant, dat je dat wil doen.
Moet het perse van die drie zaken zijn , of mogen ze ook wat anders mankeren???
Ingrid ,waarom moeten de foto's van achter genomen worden??
Als het lukt stuur ik ze naar je toe, maar dan moet ik eerst de foto's nemen.
Kan wel even duren hoor.........
anna
|
|
| Ma Mrt 30, 2009 2:12 pm |
|
 |
Ingrid Holvoet
Site Admin
|
|
dag anna |
|
bedankt dat je wilt helpen
ik wil alleen foto's van de drie genoemde thema's en dan ook foto's van mensen zonder die condities
de reden waarom de foto's op de rug moeten genomen worden is dat men zou kunnen oordelen dat men iemands geaardheid kan aflezen op het gezicht
ik kan de patronen voelen die rond een persoon aanwezig zijn en die overgenomen worden op een foto
als een foto op de rug genomen is, heb ik evengoed de patronen op de foto als wanneer de foto van het gezicht genomen is
via de patronen kan ik voelen of iemand schizofreen of autistisch of homoseksueel of niets van die drie is
andere mensen met paranormale gaven gebruiken foto's of andere voorwerpen om contact te leggen met iemand en dan voelen zij de persoon zoals die nu is
ik voel op een foto de mentale toestand van het moment waarop de foto genomen is, tezamen met de patronen, ik gebruik geen foto's om contact te leggen met mensen
|
|
| Ma Mrt 30, 2009 7:43 pm |
|
 |
Ingrid Holvoet
Site Admin
|
|
Voor mensen die foto's doorsturen. |
|
Gelieve foto's op de volgende manier te nemen:
Ik heb een veld nodig om te voelen romdom de persoon. Boven de persoon en links en rechts van de persoon (bovenlichaam vooral). Gelieve een foto op de rug te nemen van de persoon op een afstand van 5 - 10 meter, met de nadruk op het bovenlichaam, met een grote lege ruimte boven en links en rechts van de persoon.
Gelieve ook een foto te nemen die dichterbij genomen is, op een afstand van enkele meters, met de nadruk op het bovenlichaam. En laat hierbij ook wat ruimte boven het hoofd.
Dank aan de mensen die mij intussen foto's gestuurd hebben.
Ingrid Holvoet
|
|
| Ma Apr 20, 2009 8:25 am |
|
 |
Ingrid Holvoet
Site Admin
|
|
Analyse van foto's |
|
Iemand stuurde mij een foto per mail van een man. De foto was van het ganse lichaam en op de rug genomen. Ik heb gevraagd om nog meer foto's te krijgen. Ik heb alle foto's ontvangen zonder enig commentaar erbij, wat de bedoeling was.
Hieronder de analyse van de foto's.
Dag xxxxx
Ik heb elke foto wat gevoeld, ik kan er nog meer uithalen als ik nog meer tijd erin steek, maar dit is voldoende om te weten dat het hier om autisme gaat.
Misschien zullen er dingen zijn die je niet direct herkent, maar die je wel herkent als dat het zich ooit wel voordeed in zijn gedrag, ik kan aanwezigheid van patronen voelen rond mensen, maar niet of die op dat moment werkzaam (actief) zijn.
Misschien zijn er ook dingen die je niet herkent, omdat het alleen van binnen in hem leeft en niet naar buiten komt.
1st foto die je stuurde
Is dit een foto die pas genomen is ?
Hier voel ik ook entiteiten en die veroorzaken: zich ellendig voelen, verdriet, depressieve gevoelens, stemmen
Voor info wat ik bedoel met entiteiten, lees deze rubriek op mijn forum:
NIXlta-voorbeeld.com/ingrid_holvoet/viewtopic.php?t=117
wat ik verder voel op diezelfde foto
wil zich verbergen, wil zijn persoonlijkheid verbergen, wil zijn gevoelens verbergen, zou achter een scherm willen leven zodat niemand hem ziet
heel veel moeite om gevoelens uit te drukken
intense angst (niet specifiek voor iets)
angstig, schuw
angst voor wat gaat worden, voor wat gaat komen, voor de toekomst
wil het gelaat niet tonen (ik weet niet of je dat herkent, misschien iets dat niet actief is)
moet in een hok, moet afgezonderd worden, alsof hij in een hok moet leven zoals een dier (misschien herken je dit niet maar misschien zou hij dat wel herkennen)
wil afgesloten zijn in een donkere ruimte, zou in het donker willen leven, weg van iedereen
schuchter, zich verlegen voelen, wil zich terugtrekken, wil zich verbergen
zich terugtrekken in zijn eigen wereldje, zou zich willen oprollen en alleen zijn in zijn eigen kleine wereldje en zich totaal mentaal afsluiten van de buitenwereld
alle contact met de buitenwereld verliezen en zich afsluiten van alles en iedereen
grommen (als een dier)
zich gespannen voelen (voel ik op elke foto), kan zich niet laten gaan, kan geen losbol zijn
zich houterig bewegen, kan zich niet normaal losjes bewegen
verdriet, eenzaam, alleen
blaffen (als een hond), geluiden als van een hond
zou zich willen oprollen en slapen
gejaagd, onrustig heen en weer lopen, zoals een dier dat opgesloten is in een kooi en steeds rondloopt
stemmen die in het hoofd door elkaar praten (komt door entiteiten)
geluiden horen, suizen in het hoofd (komt van entiteiten)
foto 22
gespannen
houterig (lichaamsbeweging), kan zich niet vrij en soepel bewegen zoals hij het zou willen
een rem om te spreken, kan geen woorden vinden, als hij iets wil zeggen, komen de woorden niet en staat hij met zijn mond vol tanden
kan geen gepaste antwoorden geven, hij weet niet wat een gepast antwoord is, hij weet niet hoe hij in situaties moet reageren, hij heeft voorbeelden nodig van hoe je je in elke verschillende situatie gedraagt, en dan gaat hij dat navolgen
vb als je nieuwe mensen ontmoet, moet je glimlachen, dat moet hem geleerd worden, hij weet dat niet uit zichzelf
doet gedrag van anderen na omdat hij zelf niet weet hoe het moet
weet niet hoe hij met mensen moet omgaan, hoe hij zich moet gedragen en blijft dan liever maar thuis of trekt zich terug in zijn wereldje als hij tussen mensen is om zich veilig te voelen, zit er zomaar wat bij en wacht tot het gedaan is
voelt angst tussen mensen omdat hij niet weet hoe hij zich moet gedragen
is graag in zijn eentje, doet graag iets alleen, voelt zich goed als hij alleen is
zich terugtrekken van mensen, (graag) in zijn wereldje verblijven, niet graag communiceren met mensen, liever alleen zijn
in zijn wereldje zitten, in zichzelf zingen, in zichzelf praten, in zichzelf lachen, in de zetel steeds voorwaarts heen en terug bewegen met het bovenlichaam (ik weet niet hoe dat noemt), zich mentaal afsluiten van de wereld, het niet eens horen als er tegen hem gepraat wordt
moet kleine stapjes doen, ook 1 stap voorwaarts, 1 stap achteruit (dwang)
nerveus, haastig, gejaagd, er is geen tijd, er is geen tijd, we moeten ons haasten, opjagen van de anderen, we zullen te laat komen
als er iets is dat ongewoon is, dat verandert, dat nieuw is, dan is hij nerveus, gestresst, spant zich op om de situatie aan te kunnen (zich voorbereiden voor wat komt), gespannen, alert voor wat gaat komen
foto geknield op de grond
ik voel talenten op die foto: nauwkeurig werk leveren, zeer geconcentreerd werken
nog iets positiefs: gewillig, braaf, doet zijn best, meegaand
gespannen
de omgeving is weg, bestaat niet meer, is volledig verzonken in het werk
angstig, gespannen in contacten met mensen
knort als hij tevreden is, als hij iets graag doet
in zichzelf lachten als hij aan iets denkt dat prettig is
foto water
als hij geconcentreerd is op iets is hij totaal van de omgeving afgesloten, er is alleen nog zichzelf en datgene waarop hij geconcentreerd is
verdriet, eenzaam, voelt zich alleen
angst
angst voor het leven, voor dingen die komen
kan zich niet goed uitdrukken, woorden komen niet, alsof zijn denken blokkeert als woorden moeten komen
zou zich graag anders kunnen uitdrukken, zou graag de dingen beter kunnen zeggen
schaamte dat hij niets bereikt, wat moet hij doen ?
laatste foto, was een beetje hetzelfde van wat ik al gevoeld had
ingrid holvoet
Laatst aangepast door Ingrid Holvoet op Zo Apr 26, 2009 6:50 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Zo Apr 26, 2009 6:40 am |
|
 |
Ingrid Holvoet
Site Admin
|
|
Antwoord op mijn evaluatie |
|
Ik moet bijna huilen, het klopt ALLEMAAL. Hij was mijn vriend, daarna jaren lang mijn exvriend. Maar het klopt ALLEMAAL. Het hele verhaal klopt tot in de details, t/m/ het grommen en blaffen
|
|
| Zo Apr 26, 2009 6:48 am |
|
 |
Ingrid Holvoet
Site Admin
|
|
Wetenschappelijk bewijzen dat het paranormale bestaat |
|
Het lijkt me duidelijk dat het moet mogelijk zijn om met fotoanalyses van mensen die een bepaalde diagnose hebben, wetenschappelijk iets te kunnen bewijzen.
Ik heb meer foto's nodig om te voelen, ik wil van diverse zaken dingen gevoeld hebben, maar dan ben ik klaar voor een test voor wetenschappelijk bewijzen dat het paranormale bestaat.
Mag ik vragen aan mensen die dit lezen om mij foto's te sturen van 'niets bijzonders', 'schizofrenie', 'homoseksualiteit', 'autisme'.
Met dank aan de mensen die hier aan meewerken
Ingrid Holvoet
|
|
| Zo Apr 26, 2009 6:56 am |
|
 |
Ingrid Holvoet
Site Admin
|
|
Foto van een vrouw |
|
Ik heb van iemand 1 foto van twee mensen ontvangen. Ik heb van 1 persoon een analyse gedaan, de ander komt later. Ik heb 1 foto van een vrouw gevoeld, er was geen ruimte boven het hoofd die ik nodig heb om voldoende patronen te kunnen oppikken.
Wat ik uit de foto gehaald heb:
IMG 0298 Vrouw in beige T-shirt
Eenzaam
Het gevoel dom te zijn, ‘ik kan niet veel’
Het gevoel dat anderen haar uitlachen, ‘ze gaan mij uitlachen’ + angst
Onzeker
Faalangst
Onrustig van binnen, gejaagd van binnen
Dit zul je misschien niet herkennen, maar het is voelbaar op de foto: het gevoel alsof er iets uit de lucht valt en neerploft op de grond
Zich onveilig, (belaagd voelen), alsof iemand haar van langs achter bespiedt
Er zijn veel entiteiten vastgehecht, ik weet niet in hoeverre ze altijd of blijvend invloed hebben
Een entiteit: trots, niet plooien, niet toegeven, hardnekkig volhouden van een idee, een overtuiging
Entiteit: verslaving – drinken, sigaretten, uitgaan, gokken (ik weet niet in hoeverre de entiteit invloed heeft, dit creeert misschien een neiging tot, of gedachten over), eventueel drinken in het geniep als ze zich eenzaam of alleen voelt of emotioneel slecht voelt
Dromen, fantasieen, in een droomwereld gaan zitten, een fantasiewereld creeren met mooie dingen, dat zijn prettige momenten, eventjes ontsnappen aan de werkelijkheid, dromen van een mooi leven, dat dingen goed zijn, dat alles goed is
Verlegen, durft niet gemakkelijk haar mening zeggen, durft niet altijd iets zeggen, niet op haar gemak bij vreemde mensen
Moe (door patronen en entiteit), zich vooruit slepen
Zich moeilijk kunnen concentreren, niet lang op iets gefocust kunnen blijven, de aandacht verslapt
Nerveus, soms het gevoel van de muren te kunnen oplopen
Gesloten, praat niet gemakkelijk over alles wat in haar leeft, kan moeilijk gevoelens uiten, blijft met dingen zitten, wel nood om te praten over dingen die gebeuren, nood aan een klankbord
Niet vooruit geraken in het leven, ter plaatse blijven staan
Snel geïrriteerd als ze zich niet goed voelt
Trouw, goedhartig, doet haar best
Wat volgt geeft een aanduiding van schizofrenie. Als er al een diagnose gesteld is, dan zou ik zeggen dat het schizofrenie is.
Verwarring over de realiteit, verward over: ‘wie ben ik’, kan soms zichzelf niet voelen, verwarring over de eigen identiteit, kan soms de realiteit niet voelen, soms is de realiteit niet tastbaar
Hallucinaties van achtervolgd worden, voelt zich niet veilig, het gevoel van belaagd te worden, (alsof er ergens een dreiging is door iemand, alsof iemand een val uitzet, alsof er iemand op de loer ligt)
Wanen: grote dingen moeten doen, belast met (de opdracht gekregen) een grote taak die uitgaat van de spirituele of goddelijke wereld, een belangrijke rol moeten spelen, het gevoel een belangrijke plaats te hebben in de wereld
Hoort stemmen die tegen haar praten, die soms wat onzin brabbelen of die soms onduidelijke dingen zeggen, die in haar hoofd met elkaar praten, geroezemoes in het hoofd, bevelen of opdrachten over dingen moeten doen, bv iets opnemen, ergens naartoe gaan, ergens gaan zitten, over hoe ze zich moet kleden, over dingen moeten geven aan anderen
Veel slaap nodig, (komt voort uit patronen die scheikundige processen in het lichaam sturen)
Er zijn patronen van scheikundige processen (ik heb er drie kunnen oppikken van de foto, maar ik heb eigenlijk een veld nodig rond de persoon om dergelijke patronen te kunnen oppikken).
1) Als er een dreiging is in het leven, een gevaar, dan wordt een patroon van een scheikundig proces geactiveerd, er is ook een patroon dat zegt: ‘je bent niet klaar voor het leven’ en dat patroon is verbonden met een ander patroon dat inhoudt: als er kleinigheden zijn die minder prettig zijn (frustraties), of als er een dreiging is van tekort aan geld en zich zorgen maken daarover, dan wordt een patroon van een scheikundig proces geactiveerd.
Dit patroon zorgt voor een versnelde werking van scheikundige processen met als resultaat dat een stof teveel wordt afgescheiden (= de indringer).
Dan is er een ander patroon van stoffen die delen, die gesplitst worden, in normale omstandigheden gaan die gesplitste stoffen weer reageren met andere stoffen, maar hier is er de indringer, een niet gewenste stof die zich bindt aan de gesplitste stoffen, de gesplitste stoffen worden vernietigd en kunnen niet meer deelnemen aan het normale proces, normale hersenprocessen kunnen niet plaatsvinden.
Dit zorgt voor verwarring over wie ze is, doet haar contact met de realiteit verliezen. Dit zorgt voor hallucinaties over de wereld rondom haar, over wat ze waarneemt, ze neemt de wereld anders waar dan die is, verwarring over haarzelf en over de wereld rondom haar.
Ze kan mogelijk ook hallucineren dat er iemand op haar afkomt die haar kwaad zal doen, en daardoor kan ze angst hebben voor een vreemde die op haar toekomt. Deze laatst hallucinatie komt voort uit een patroon met deze inhoud en is niet het resultaat van de foutieve scheikundige processen. Dit patroon wordt tegelijkertijd geactiveerd met het patroon van de foutieve scheikundige processen.
2) Een patroon over stoffen die zich delen en zich verbinden. Een stof moet ergens uit vrijkomen ergens uit of moet ergens geproduceerd worden en afgegeven worden (ik kan niet zien waaruit die stof komt omdat ik de fysiologische werking van het lichaam niet ken, een dokter zou hier meer kunnen uithalen), maar die stof wordt niet afgegeven. Aangezien die stof er niet is, wordt een scheikundige reactie aangegaan met een verkeerde stof, er komt daardoor een verkeerde stof in de hersenen, dit zorgt voor hallucinaties.
3) Patroon: er zijn scheikundige processen, er komt een indringer, een vreemde stof, die valt een andere stof aan en deze laatste wordt ontbonden, er is dus een stof tekort, dit heeft invloed op de werking van de hersenen.
Dit creeert mogelijk ‘het gevoel van een leeg hoofd hebben’, niet meer kunnen denken. Daarbij zijn er de stemmen in haar hoofd, die veroorzaakt worden door een patroon die de stemmen creeert en dat ook inhoudt wat de stemmen zeggen. Dit patroon is verbonden met het patroon van de scheikundige stoffen, beide patronen worden tegelijkertijd geactiveerd.
|
|
| Wo Jun 03, 2009 11:50 am |
|
 |
Ingrid Holvoet
Site Admin
|
|
Antwoord op mijn evaluatie over de vrouw |
|
Ik heb het volgende antwoord ontvangen over de analyse van de foto van de vrouw:
"tot hiertoe klopt het meeste over de vrouw in de beige shirt. sommige zaken moet ik nog eens navragen om er 100% zeker van te zijn, zodra ik dit weet zal ik het jou zeker laten weten"
Ik heb een mail gestuurd om te vragen of er een diagnose was van schizofrenie, antwoord:
"er is een vermoeden, maar ze heeft haar nog nooit willen laten testen/opnemen"
|
|
| Wo Jun 03, 2009 11:53 am |
|
 |
Ingrid Holvoet
Site Admin
|
|
Nog een foto |
|
dag xxxx,
mijn indrukken van de man op foto IMG 0298
ik haal er niet zoveel uit, ik heb hier misschien meerdere foto's nodig om meer te weten
IMG 0298 Man
Voelt zich niet gelukkig, voelt zich niet goed in zijn vel, voelt zich lichamelijk niet goed
Eenzaam
Hij moet hier rondlopen (op deze wereld)
Hij wil wel leven, maar het is moeilijk
Hij heeft veel zorgen (gezondheid en geld, (ik denk: de bank, een lening, staat in het rood, moet geld aan de bank))
Geen moed
Droevig, verdriet
Zit wat in de put, een licht depressief gevoel
Hij is ziek of verslaafd geweest en het wordt beter, neemt nog medicatie
Is in het verleden verslaafd geweest aan alcohol en dat is nu beter (denk ik, ben niet helemaal zeker)
Kan niet blij zijn, kan niet lachen, kan niet genieten, kan zich niet laten gaan, is teneergedrukt, kan geen pret maken
|
|
| Ma Jun 08, 2009 6:44 pm |
|
 |
Ingrid Holvoet
Site Admin
|
|
Dit is het antwoord dat ik gekregen heb ivm de foto. |
|
idd, de man op foto 298 heeft een zwaar drankprobleem gehad, maar is nu aan de betere hand.
Hij voelt zich niet gelukkig en is heel eenzaam, heeft veel geldproblemen en ook serieuze problemen met zijn gezondheid.
het klopt allemaal wat je me geschreven hebt.
Het lijkt erop dat ik wel heel goed ben in het voelen van die foto's.
Ik zet de dingen hier op het forum letterlijk zoals ze gezegd worden, er is niets van verzonnen.
Ingrid Holvoet
|
|
| Ma Jun 08, 2009 6:46 pm |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
 |