RegistrerenZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Machinewezens, entiteiten, bezetenheid

Reageren    Ingrid Holvoet en LTA Forumindex » Mensen die met de zelfbehandeling werken vertellen over hun ervaringen Vorige onderwerp
Volgende onderwerp

Machinewezens, entiteiten, bezetenheid
Auteur Bericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Machinewezens, entiteiten, bezetenheid Reageren met citaat
Wat ik hieronder schrijf zal heer raar klinken voor mensen en ik weet niet zeker of ik er goed aan doe om het te vermelden, maar misschien is het nog slechter als ik het niet doe.
Mensen zullen mij misschien voor gek verklaren, maar desondanks wil ik het melden.

Lees eerst eens deze tekst:

17e zelfmoord in Engels dorp
door de redactie, de Telegraaf
di 19 feb 2008, 19:47

Voor de zeventiende keer in korte tijd heeft een jongere zelfmoord gepleegd in het dorp Bridgend in Engeland.
De 16-jarige scholiere Jenna Parry werd hangend aan een boom gevonden door iemand die zijn hond aan het uitlaten was.

En daarmee is ze in twaalf maanden nummer 17 onder de 27 jaar.

Jenna's vader was te overmand door emoties om iets te zeggen tegen de toegestroomde media. Kranten, tv en radio lopen de deur plat in het dorp dat geteisterd wordt door een geheimzinnige zelfmoordgolf.

Een laatste vrouw die Jenna had gezien zei dat het meisje 'erg vrolijk was en geen enkele reden had om een eind te maken aan haar leven'.

Eén van de eerdere zelfmoordgevallen betrof een goede vriendin van Jenna: de 16-jarige Jessica. De meiden waren al twee jaar 'beste vriendinnen'.

Een nicht van Jessica was een half jaar eerder ook al dood gevonden.

Vrienden van Jenna zijn ook geschokt. 'Het was zo'n levendig meisje, dat gek was op dansen en muziek.

Dave Morris maakte namens de plaatselijke politie duidelijk dat men zich zorgen gaat maken over het hoge aantal zelfmoordgevallen. 'Maar we hebben nog geen enkel bewijs kunnen vinden dat er onderling een zelfmoordafspraak was gemaakt'

Ook de internetsites waar de slachtoffers allemaal opzaten, was geen verbindende schakel, aldus de politie.

Op hetzelfde moment gaven de ouders van de overleden 15-jarige Nathaniel Pritchard de media de schuld van de zelfmoordgolf rond Bridgend . 'Daardoor is Nathaniel ook op het idee gekomen', aldus zijn boze moeder.

Tot daar deze tekst.

In mijn boek heb ik het over 'machinewezens'.

intussen weet ik dat dat een slecht gekozen benaming is, omdat mensen er zich niet goed bij voelen en omdat het angst opwekt. Ik heb voorlopig nog geen andere naam bedacht, dus voor het moment heb ik het over machinewezens. Ik zal voor het gemak het woord 'entiteiten' of 'wezens' gebruiken alhoewel het niet echt om entiteiten gaat maar om iets dat erop lijkt. De wezens komen uit de ruimte en verspreiden zich over mensen en dieren over de wereld.

Toen ik hoorde over de zelfmoordgolf bij tieners in Engeland vermoedde ik dat het die wezens ging waren die binnengekomen waren bij de tieners. Die wezens hechten zich vast aan mens en dier en bevinden zich boven, rond en in het lichaam. Het gaat om iets dat buitengewoon kwaadaardig is en dramatische situaties veroorzaakt in allerlei zin.

Het lijikt erop dat er massaal 'wezens' binnenkomen in de wereld. Ik weet dat omdat mensen die mij bellen op mijn betalend nummer met een algemene klacht bellen: een goede relatie gaat van de ene op de andere dag fout, van de ene op de andere dag is het gedrag van iemand veranderd en mensen willen scheiden, zelfmoord plegen, voelen zich ellendig, hebben onverklaarbare spanningen in het lichaam, horen, stemmen, gaan aan de drank, verliezen hun werk, ...

Ik kan die wezens waarnemen en ik weet heel zeker dat die toestanden door die wezens worden veroorzaakt. Ik ben op dit moment mensen aan het behandelen voor het verwijderen en vernietigen van die wezens.

Mensen, als jullie horen van iets dergelijks, dat er van de ene op de andere dag drastische en dramatische veranderingen zijn bij een persoon of een gezin of waar dan ook of hoe dan ook, weet dan dat het bijna zeker komt door die wezens die controle overgenomen hebben.

Mensen zijn zichzelf niet meer, zijn iemand anders, doen en zeggen dingen die ze anders nooit doen of zeggen, willen ineens zelfmoord plegen, hebben onverklaarbare pjinen, zijn ineens zonder reden depressief ...

Als jullie van dergelijke dingen horen, verwijs mensen naar mijn website en zeg hen dat ze onmiddellijk starten met het toepassen van de zelfbehandeling. NIXwww.ltapersoonlijkeontwikkeling.com/Zelfbehandeling-ingrid-holvoet.html

De zin die ze kunnen gebruiken: Ingrid, bevrijd mij (of iemand anders) van de entiteiten die controle hebben over mij (of iemand anders).

Als iemand mij belt lukt het mij soms om onmiddellijk iets weg te nemen, maar soms zijn er zwermen binnengekomen bij 1 persoon en heb ik er toch wel wat uren voor nodig om het weg te krijgen.

Laatst aangepast door Ingrid Holvoet op Do Dec 04, 2008 11:08 am; in totaal 1 keer bewerkt
Do Dec 04, 2008 8:41 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Nog symptomen die erop wijzen dat iets is binnengekomen Reageren met citaat
Vermoeidheid, zwaar, loom
Zich afsluiten van de wereld, gesloten worden, geen zin meer om naar buiten te komen, geen zin in contact, in niets zin hebben, geen actie ondernemen.
Gesaboteerd worden in dingen die men wil bereiken.

Bij sommige mensen is het niet al te veel uren werk om ze weg te krijgen, maar er zijn mensen waar het echt wel naar een pak uren werk gaat.
Di Jan 20, 2009 6:23 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hilde
Guest

Bericht Entiteiten bij mijn zoon Reageren met citaat
Hallo,

Mijn zoon was de laatste paar maanden zeer passief en gesloten geworden.
Er zat geen pit meer in, hij wou enkel in de zetel zitten en tv kijken. Hij ging niet meer uit. Zelfs op oudejaarsavond had hij liever thuisgebleven, maar we hebben hem toch aangemoedigd en na lang twijfelen is hij op het laatste nippertje met vrienden vertrokken.
Als ik iets wou te weten komen, moest ik het echt uit hem sleuren en dan nog antwoordde hij alleen met ja of nee.
Hij moest een stageplaats zoeken en dat kwam er maar niet van. Zo is er kostbare tijd verloren. Hij vond zich daar nog niet klaar voor, zag daar enorm tegen op.
Afspraken kwam hij niet na, alhoewel hij dit vroeger nooit zou doen.
Ook mijn man vond het niet meer kunnen.

Ik vertelde Ingrid hierover en als zij hem voelde, zag ze dat hij zich eenzaam en verdrietig voelde. Door zijn geslotenheid wist ik daar natuurlijk niets van.
Ze ging nog verder kijken en zag dat er ook negatieve entiteiten bij hem zaten. Ze begon onmiddellijk daarop te werken zonder dat mijn zoon daarvan wist. Het is best niet teveel tijd te verliezen.
Er zaten er een hele zwerm. Gelukkig kwamen ze rap los en zijn die entiteiten rap verwijderd door de energie van Ingrid. Na een aantal uren erop werken zijn ze nu weg. Hopelijk komen er geen nieuwe meer binnen.

Nu is onze zoon weer levendiger, net zoals voorheen. Hij ziet er gelukkig uit. Hij vertelt veel meer, alhoewel hij nog patronen heeft van introvert zijn. Toch is hij niet meer zo afgesloten van de wereld.
Hij kijkt nu uit naar zijn stage. "Dat komt wel in orde " zegt hij. Hij is dus veel positiever.
Ik zie duidelijk een immens verschil met een 3-tal weken geleden.

We hadden ons al boos gemaakt op hem. Je voelt je dan wel stom eenmaal je beseft dat hij daar helemaal niets kon aan doen! Zelf kon hij die entiteiten nooit en met geen enkele andere therapie kwijtraken.
Was het niet door Ingrid, dan zaten die entiteiten er nu nog en was hij nog altijd zo down. Ik mag zelfs niet denken aan de gevolgen dat dit had kunnen geven voor zijn toekomst!

Ik zie nu bij het plaatsen van mijn berichtje dat Ingrid vanavond toevallig heel wat symptomen opgeeft die ook bij mijn zoon aanwezig waren. Dit helpt de mensen om het rapper te herkennen bij zichzelf.
Als je verschillende zaken bij jezelf herkent, bel met Ingrid hierover. Blijf niet wachten, het gaat niet vanzelf over.
Alleen zij kan zoveel ellende wegnemen.

Hilde
Di Jan 20, 2009 8:47 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Waarschuwing Reageren met citaat
Er komen weer vlagen van entiteiten binnen bij mensen, nu ook bij mij.
Ze veroorzaken de meest uiteenlopende klachten, zoals slaapmoeilijkheden, gejaagdheid, moeilijk kunnen spreken, breken van vriendschapsrelaties, hoofdpijn, duizeligheid, diverse pijnen, .....

Iedere morgen de laatste week als ik opsta, voel ik dat er bij mij binnengekomen zijn (ze hangen boven een persoon en op het lichaam), ik heb het voordeel dat ik ze onmiddellijk kan verwijderen.

Ik maak mij hier nu toch wel zorgen om. Vooral omdat het heel wat uren werk kan zijn om ze weg te halen bij mensen (dan zijn ze ook vernietigd, het is een fabricatie, het is niet echt een entiteit, een entiteit kan niet vernietigd worden, die kan alleen losgemaakt worden).

Ik maak mij heel veel zorgen om wat aan het gebeuren is. Dit kan zeer ernstige consequenties hebben voor de wereld. Ze zouden beter luisteren naar mij ! Zal de toestand in de wereld eerst zeer ernstig moeten zijn vooraleer ze (die stijfkoppen van wetenschappers) zullen willen luisteren ?
Do Jan 22, 2009 11:08 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Maxime
Guest

Bericht Zorgwekkend inderdaad Reageren met citaat
Hallo Ingrid,
Dit is geen goed nieuws. Kan de zelfbehandeling hier wel tegenop ? Ik probeer een uur per dag te doen, ik geef niet op.
Als je spreekt van fabricaties, wie of wat kan dan die dingen maken ? Hoe gaat dat dan in zijn werk ?

En zelfs al zou het ultrakritiek gesteld worden met onze wereld, dan zullen ze er nog altijd een draai aan geven denk ik.

Groetjes
Do Jan 22, 2009 5:27 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht zelfbehandeling voor verwijderen entiteiten Reageren met citaat
Vandaag is er iemand komen de zelfbehandeling oefenen. Bij deze persoon zijn entiteiten binnengekomen. Gesaboteerd worden (alsof er bij elke actie een kracht is die de dingen verkeerd doet lopen), moe, loom, zwaar. Bij het oefenen werden de entiteiten geraakt.
Er heeft zopas nog iemand gebeld die een aantal jaar in therapie geweest is bij mij. Ze deed naast de therapie op afstand heel veel zelfbehandeling, ze is dus ervaren met de zelfbehandeling. Ze belde, ze zat al drie dagen aan een stuk te huilen en ze voelde zich verschrikkelijk ellendig. Ze had in die mate ineens een dergelijke rugpijn dat ze niet meer kon gaan. Ik heb een entiteit losgetrokken die het miserabel gevoel veroorzaakte (was heel snel, een halve minuut), en dat gevoel was helemaal weg. Ik heb daarna entiteiten losgetrokken die de pijn in haar rug veroorzaakten, was sterk verbeterd, nog een gevoel alsof ze een verokken spier had, maar ze kon weer gaan, de pijn was veel minder.
Ze zal verder werken met de zelfbehandeling. Als ik daar nog iets van hoor, dan laat ik het hier weten.

Bij haar zou het om niet veel uren gaan, indien ik haar zou behandelen tot alles weg was. Maar bij sommigen gaat het naar tientallen uren, en bij 1 persoon die ik aan het doen ben, zit ik al boven de 100 uren. Er is veel verbetering, maar het is nog niet volledig in orde.
Het is verschillend van persoon tot persoon. Soms is er op enkele minuten of enkele uren al een grote verbetering en bij anderen gaat het naar veel uren.

Dus ja, ik denk dat het met de zelfbehandeling haalbaar is.

Die dingen komen uit de ruimte. Vandaag zijn er heel veel zwermen binnengekomen in de wereld. Ik weet niet hoe die dingen ontstaan, en waarom ze hier binnenkomen, ik weet alleen dat ze heel veel ellende veroorzaken. Misschien is de financiele crisis ook het gevolg van entiteiten.
Do Jan 22, 2009 7:26 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Een tragische gebeurtenis Reageren met citaat
Ik heb een tijdje geleden een mail gestuurd naar onze Vlaamse minister van welzijn en volksgezondheid, Veerle Heeren, om haar op de hoogte te brengen van de misdadige praktijken van SKEPP. Ik heb geen antwoord gekregen en dat had ik ook niet verwacht.

Vandaag zag ik Veerle Heeren op TV ivm een heel tragische gebeurtenis.
Een man is met zijn fiets naar een kinderdagverblijf gereden en heeft twee kinderen en een begeleider vermoord met een mes. Daarna is de man weer vertrokken met zijn fiets.

De laatste maanden zijn er zwermen van entiteiten binnengekomen in de wereld. Vandaag hebben we te maken met een voorval dat zich nog nooit in Belgie heeft voorgedaan.

Natuurlijk zijn het geen entiteiten, wat is die gekke vrouw Ingrid Holvoet daar toch aan het bazelen ? We zullen zien hoeveel ellende er zich nog zal moeten voordoen vooraleer ze (de steenezels van wetenschappers) zullen willen luisteren.
Vr Jan 23, 2009 3:51 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht zelfbehandeling voor verwijderen entiteiten Reageren met citaat
De vrouw met rugpijn heeft intussen met de zelfbehandeling gewerkt voor haar rugpijn. Met een lichte verbetering. Daarstraks is ze bij mij op consultatie geweest. We hebben getest of de entiteiten met de zelfbehandeling geraakt en vernietigd werden. Wat het geval was. Deze vrouw heeft een aantal jaren therapie gehad van mij o.a. voor het aanleren van de LTA therapie. Zij beheerst de techniek tot op een zeker niveau en zij werkt dagelijks op zichzelf en de leden van haar gezin en haar kennissenkring met de lta therapie op afstand. Zij behaalt goede resultaten. Zij heeft een autistisch kindje in haar kennissenkring en zij heeft daar goede voortuitgang bij bereikt.
We hebben getest of de kracht van haar eigen energie voldoende was voor het vernietigen van de entiteiten, ipv van met de zelfbehandeling, waarbij ze met mijn energieen werkt. En dit ging wel, dus deze vrouw kan de entiteiten die binnenkomen bij haar en haar familie weer verwijderen.

Aaangezien ze toch bij mij was, heb ik haar gevraagd om haar getuigenis op papier te zetten voor de rechtbank, voor het proces dat ik ten gepaste tijde zal starten tegen skepp.

Hier is haar getuigenis die aan de rechtbank zal afgegeven worden:
(Deze getuigenis zal 1 van vele getuigenissen zijn).

Ik, xxxxxx, verklaar sinds 2002 beroep te doen op Ingrid Holvoet om problemen op te lossen die op een gewone manier niet weg te werken zijn. Mijn man die arts is stond volledig achter haar kennis en steunde mij daarin om met haar samen te werken. Ingrid heeft gewerkt op intelligentie bij de studerende kleinkinderen, op patronen van tegenslag, geld geblokkeerd, en pijn die niet te verklaren was langs klassieke onderzoeken bij de zonen. Soms zonder hun medeweten om. Bij mij verdriet, verstoten worden door de kinderen, ontwikkelen van paranormale gaven waardoor ik mijn man kan helpen om normaal te stappen, hij had last van spierzwakte.
Alle problemen werden opgelost die aangevraagd werden. De prijs die ervoor betaald werd, was het loon dat iedereen ontvangt voor een prestatie. Uiteindelijk heb ik altijd gevonden dat de resultaten onbetaalbaar in waarde waren. Gans de familie is er beter, gelukkiger en zelfstandiger bij geworden. Ik ben Ingrid zéér dankbaar voor het werk en de kennis die ze heeft. Ze heeft mijn leven grondig veranderd op alle gebied.

xxxxxx
Zo Jan 25, 2009 11:52 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Nog symptomen Reageren met citaat
zich helemaal afsluiten van de wereld en niet meer buitenkomen komt regelmatig voor
opzien tegen werk, passiviteit, er niet toe komen om iets te doen, dingen lopen verkeerd, verstrooidheid, draad van het gesprek verliezen, hevig denken, hevige jeuk, geluiden in het oor, tintelingen, zwaar hoofd, en heel veel andere verschijnselen.
Ma Jan 26, 2009 12:04 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht ze blijven binnenkomen, dit is verontrustend Reageren met citaat
nog meer symptomen

verdriet, weemoedig, down (komt regelmatig voor)
intense eenzaamheid
scherpe prikken in het lichaam
concentratieproblemen
Di Jan 27, 2009 8:37 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Motivatie van de persoon die de moorden begaan heeft Reageren met citaat
Ik ken iemand in mijn kennissenkring die een familielid kent van de betreffende persoon. Via mijn kennis kan ik contact leggen met het familielid en ik hoop via het familielid dat ik de juiste persoon gevoeld heb. Om iemand juist te voelen, heb ik een contact nodig met iemand die de persoon persoonlijk kent, wat hier niet het geval is, dus hoop ik dat ik de juiste persoon gevoeld heb.

Er is inderdaad iets bij de persoon binnengekomen:

Dit ding neemt alle controle over en de persoon wordt een instrument in de handen van dat ding. Hij is zich niet bewust van wat er gaande is (momenteel ook nog niet) en heeft totaal buiten eigen controle om instructies uitgevoerd van iets dat alle controle over hem genomen heeft.
Op het moment dat hij de moorden deed, heeft hij niet beseft wat er gaande was. Deze persoon bevond zich (en bevindt zich) in een verdoofde toestand van automatisme en heeft de dingen gedaan zonder dat hij zich daarvan bewust was. Hij heeft in een toestand van mentale verdoving gedaan wat hem bevolen werd. Hij was een voorwerp in de macht van het wezen.

Wat het wezen hem ingeeft:

de wereld is slecht (de mensen)
het begint van jongsaf aan
haat voor de mensen en voor de wereld
haat voor kinderen omdat ze nog moeten opgroeien en het slechte gaan verspreiden
ze moeten allemaal vernietigd worden, iedereen moet dood
het is zijn taak om de wereld op te ruimen
ze zijn allemaal slecht, de wereld moet gered worden van de slechten
alleen de goeden mogen leven, kinderen zijn slecht
niemand is goed, iedereen moet dood.
Di Jan 27, 2009 10:34 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Wie is verantwoordelijk ? Reageren met citaat
Wie moeten we nu verantwoordelijk stellen voor die moorden, de uitvoerder of skepp ?
Ik heb 14 jaar geleden al Etienne Vermeesch gecontacteerd ivm met mijn techniek. Hij heeft niet willen luisteren. Ik heb in het verleden meerdere mensen van skepp gecontacteerd ivm mijn techniek, ze hebben nooit willen luisteren.
Ik heb persoonlijk Etienne Vermeersch, Dr Goelen en Marc Braem ontmoet ivm mijn techniek. Ik heb ook nog naar een prof gebeld ivm mijn techniek. Er is nooit enige bereidheid geweest om te luisteren. Ik heb een dubbelblinde test voorgesteld en ik heb een gefilmde behandeling voorgesteld onder hun controle. Ik heb laten weten dat Marc Braem in aanmerking kon komen voor een gefilmde behandeling voor opleiding in de LTA techniek.
Had Etienne Vermeersch of de anderen willen luisteren in het verleden, dan was die moord nu misschien niet gebeurd.

Wie moeten we nu verantwoordelijk stellen, die persoon of de wetenschap ?
Di Jan 27, 2009 10:46 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht De wetenschappers Reageren met citaat
Ze staan voor 1 van de belangrijkste ontdekkingen die ooit gedaan zijn: de lta therapie.
Maar ze zien het niet, in de plaats van dat ze het willen bekijken, willen ze mij vernietigen.

Ziehier een link naar een heel interessante tekst over de starheid van de wetenschap:

NIXhome.hetnet.nl/~fckovacs/science.html#doel

Een citaat: Als er iets duidelijk wordt uit de geschiedenis van wetenschappelijke vooruitgang, dan is dat wel dat individuen die zich intellectueel konden onttrekken aan het heersende wereldbeeld diegenen waren die duidelijke vooruitgang veroorzaakten.

Daar zouden de wetenschappers eens moeten aan denken.
Maar jammer genoeg, zoals men in het artikel kan lezen: het gaat er bij de wetenschappers niet om de wereld vooruit te helpen, het draait allemaal om status, macht en geld.
Di Jan 27, 2009 10:56 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Symptomen hoeven niet recent te zijn Reageren met citaat
Ik had daarstraks een telefoon van een vrouw die sedert augustus sterke rugpîjn had, ze dacht dat het kwam door reuma. Ik voelde dat er iets binnengekomen was en ik begon erop te werken. Waardoor de rugpijn verdween. Conclusie: de rugpijn is niet te wijten aan reuma maar aan entiteiten die al in augustus binnengekomen zijn.
Wo Jan 28, 2009 1:02 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Mensen moeten leren met de zelfbehandeling werken. Reageren met citaat
Ik heb zopas gehoord dat de jongen die de kindermoorden begaan heeft, van niets weet. Dat hij zich niets van de feiten herinnert. Het zou dinsdagavond op het nieuws gekomen zijn.
Dat hij niets weet is inderdaad zo, dat heb ik dinsdagmorgen op dit forum gezet.

Er komen heel regelmatig zeer negatieve dingen uit ruimte die zich vasthechten aan mensen en dieren.

Mensen moeten meer met de zelfbehandeling beginnen werken. De wezens bestaan uit een materie en kunnen vernietigd worden. Deze materie is dezelfde materie als de materie waaruit de patronen bestaan.

Ingrid Holvoet
Do Jan 29, 2009 9:30 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht symptomen Reageren met citaat
ik zet hier even de symptomen van wat ik al waargenomen heb op een rijtje
er is zeker veel meer dan ik hier kan melden

Zelfmoord
Vermoorden van zeer kleine kinderen in een toestand van mentale verdoving
Anderen vermoorden met een mes
Vermoord worden met een mes (er is eerst een entiteit binnengekomen dat het gegeven: vermoord worden met een mes bevat)
Abrupt breken van de beste relaties, partnerrelaties, vriendschapsrelaties, ..., positieve gevoelens voor de ander zijn op slag verdwenen en maken dikwijls plaats voor negatieve gevoelens, en anders is er het gevoel bij de partner die weg wil dat de gevoelens verdwenen zijn en dat hij/zij alleen verder moet zonder eigenlijk te weten waarom
Mensen zijn zichzelf niet meer, zijn iemand anders, doen en zeggen dingen die ze anders nooit doen of zeggen, alsof je te maken hebt met een andere persoon
Ook plotse minder uitgesproken veranderingen in het gedrag, in de streefdoelen, in de persoonlijkheid
Depressie, zelfmoordgedachten
Zich ellendig voelen, wanhoop, verdriet, eenzaamheid
Zich down voelen, weemoedig, triestig zijn
Zeer pessimistisch zijn, zich heel grote zorgen maken, de overtuiging dat het nooit meer in orde komt
Slaapproblemen, te vroeg wakker worden
Vermoeidheid (komt veel voor), vermoeide ogen
Zich flauw voelen, zich uitgeput voelen, zich suf voelen
Minder energie, futloos, het vraagt meer inspanning om iets te doen
Zwaar hoofd, zwaar lichaam
Hoofdpijn (komt veel voor), druk op het hoofd
Concentratiestoornissen (komt veel voor), verstrooidheid
De draad van het gesprek verliezen
Hevig denken, zeer onaangename beelden die in het hoofd verschijnen
Het denken blokkeert, nog moeilijk kunnen denken, verward zijn, zich verdoofd voelen
Woede, agressie, onverdraagzaamheid, ruzies
Humeurig opstaan, humeurig gans de dag, vitten en zeuren, kwaad zijn
(Extreem) gesloten worden, zich totaal afsluiten van de wereld, tegenzin voor sociale contaten, niet meer buiten komen (komt veel voor)
Er komt geen partner, men blijft alleen
Tegenzin om iets te doen, tegenzin voor werk, er niet toe komen om iets te doen, passiviteit
Gejaagdheid, nervositeit, zich heel gestrest voelen
Heel wantrouwig worden tegenover andere mensen
Diverse types angsten
Stemmen horen
Meer drinken (alcohol)
Diverse pijnen
Duizeligheid, draaierig zijn, lichtjes beven
Moeilijk kunnen praten, moeilijk woorden kunnen vormen
Tintelingen, druk, scherpe prikken in het lichaam, hevige jeuk
Diverse lichamelijke klachten
Geluiden in de oren, geruis in het hoofd
Hese stem
Grieperig zijn
Gesaboteerd worden, dingen lopen verkeerd
Ongelukken
Materiaal dat kapot gaat
Heel verward worden, niet meer weten wie men is, en waar men is, alle gevoel voor orientatie verliezen, alle gevoel over zichzelf verliezen, verdoofd worden, zogoed als in slaap vallen, + auto-ongeluk of vliegtuigongeluk enz.
Heel verward zijn, zich de gewoonste dingen niet meer kunnen herinneren, zoals bv wie de eigen partner is

Wat ik in het verleden nog waargenomen heb: mensen worden aangezet tot het doen van oneerlijke handelingen.
De wereldwijde finandciele crisis is waarschijnlijk ook het gevolg van wat binnengekomen is in de wereld.

Ingrid Holvoet

Laatst aangepast door Ingrid Holvoet op Do Feb 05, 2009 11:04 am; in totaal 2 keer bewerkt
Do Jan 29, 2009 10:15 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Ze zitten ook in het lichaam Reageren met citaat
De entiteiten bevinden zich voornamelijk op een afstand boven het lichaam en rond het lichaam. Ze zitten ook in het lichaam. In de keel b.v. Bij iemand die ik behandel zitten er o.a. in de buik en zijn er lichamelijke klachten verbonden met de buik (spijsvertering, vrouwelijke organen). Dezelfde persoon heeft veel jeuk op de benen, ik ben gaan kijken bij de benen en er zitten er vastgehecht aan de benen. Diezelfde persoon heeft pijn in de armen, en inderdaad, ze zitten er vastgehecht op de armen.
Vr Jan 30, 2009 2:32 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Nieuw symptoom Reageren met citaat
Niet meer kunnen denken, de funkties van het denken worden stopgezet, verdoofd worden, nog weinig waarnemen van de wereld rondom, verwarring, op automatisch funktioneren (robot).
Als gevolg hiervan niet meer weten hoe een vertrouwd werk moet gedaan worden. Niet meer aan de slag kunnen, dingen niet meer kunnen doen. Deze toestand van zijn is heel beanstigend voor de persoon die het meemaakt.

Mensen kunnen zich maar beter niet laten operen of het vliegtuig nemen, want als de chirurg of de piloot ineens verdoofd wordt ben je niet meer veilig.
Ik heb zopas het verhaal gehoord van een jongeman die inderdaad moest vaststellen dat zijn auto in de prak gereden is, en dat hij er wel bij moet geweest zijn, maar hij herinnert er zich niets van. Hij herinnert zich alleen dat hij aan het rijden was, en verder niets.

Er komen reeds de ganse namiddag zwermen binnen in de wereld.
Er is mogelijk een verschrikkelijke wereldramp op komst.
Vr Jan 30, 2009 4:30 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Klachten Reageren met citaat
Bij dokters zijn er veel patienten, er zijn veel klachten bij mensen, er is veel griep, gisteren hoorde ik van een leraar die de ganse namiddag zat te wenen en niet wist waarom. Hij is uiteindelijk naar huis gegaan.
Er zullen meer en meer klachten komen, er zullen meer en meer mensen thuisblijven van het werk, er zullen bij bijeenkomsten steeds minder mensen aanwezig zijn, er zullen steeds meer ongelukken zijn, er zullen steeds meer zelfmoorden zijn, er zullen steeds meer depressies zijn ...

Ik weet intussen iets meer over de reden waarom de wezens binnenkomen (het zijn eigenlijk geen wezens, het zijn geen zielen, het is iets dat gefrabriceerd is en dat kan vernietigd worden, maar ik noem ze voor het gemak toch entiteiten). Ik heb een beeld opgevangen bij een entiteit die ik aan het bewerken (vernietigen) was. Meestal kan ik alleen het programma waarnemen dat opgebouwd is. Ik had al een vermoeden dat de reden waarom deze entiteiten hier binnenkomen misschien eigen overleving was, en nu ben ik daar zekerder van. Die dingen hebben een lichaam nodig waar ze zich kunnen aan vasthechten om te overleven.
Ik heb een beeld opgevangen van een plaats ergens in het heelal (een planeet waar leven is), waar een ramp gebeurd is. Er zijn gevaarlijke gassen die alle leven vernietigen (het zijn andere vormen van leven dan wij hier kennen, het zijn lichamen met andere vormen dan hier). Deze entiteiten komen los van het leven dat afsterft en verplaatsen zich door de ruimte op zoek naar lichamen waar ze zich kunnen aan vasthechten om te overleven.

Misschien is er ook nog wel een andere verklaring van waarom de entiteiten die zich vasthechten aan mensen hier binnenkomen. Misschien heeft de pillenindustrie wel een pact gesloten met de een of andere buitenaardse vorm om dingen naar de aarde te sturen met de bedoeling hier veel problemen te veroorzaken zodat ze veel pillen kunnen verkopen. Je weet maar nooit, bij de pillenindustrie zijn ze tot alles in staat. Wink

Mocht de invasie van die dingen stoppen, dan zou het nog niet zo erg worden, maar als ze nog een ganse tijd blijven binnenkomen dan gaan we naar een drama.
Zo Feb 15, 2009 1:50 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tom Bauwens
Guest

Bericht invloed van entiteiten Reageren met citaat
Vorige week heb ik van heel veel mensen in mijn omgeving gehoord dat ze plotseling op een heel korte tijd (1 à 2 uur) heel ziek werden. Ze moesten constant overgeven, hadden voortdurend diaree tot ze zo uitgeput waren dat ze niet meer op hun benen konden staan. Bijna allen hadden ook nog eens heel erge hoofdpijn en deden hun ogen heel veel pijn.
Allen reageerden natuurlijk in de trant van: 'het is een griep', 'het hangt in de lucht',... . Maar bij een griep virus zijn de symptonen toch wel heel anders (koorts, hoofdpijn, hoesten, keelpijn, spierpijn, verstopte neus).
Wat mij vooral opvalt is dat de kenmerken die de personen beschreven heel erg goed (100%) leken op de dingen die Ingrid Holvoet voordien reeds beschreven had als gevolgen van de binnenkomende entiteiten! Het zal wel weer toeval geweest zijn zeker dat Ingrid Holvoet de dingen zo juist beschreef Smile !

Af en toe ga ik eens sporten en wat opviel was dat er heel weinig mensen aanwezig waren. Van al de personen die er niet waren kreeg ik nadien te horen dat ze heel vermoeid waren en daarom niet hadden kunnen komen. Als ik me goed herinner dan heeft Ingrid Holvoet heel dikwijls gewezen op vermoeidheid als gevolgd van de machinewezens.

Ongelooflijk dat er slechts een paar mensen hun ogen opengaan en zien wat er aan de hand is. Ingrid Holvoet waarschuwt constant voor de gevolgen van de entiteiten en slechts weinigen geven er gehoor aan. Maar daar zal in de toekomst verandering in komen!
Di Feb 17, 2009 9:07 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Minder buiten komen Reageren met citaat
Ik bedoelde eigenlijk met 'minder mensen die deelnemen aan bijeenkomsten' het verschijnsel dat mensen zich terugtrekken in zichzelf en geen interesse meer hebben voor contacten met de buitenwereld. Sommige mensen gaan meer en meer op hun eentje leven. Zoals het met de zoon van Hilde het geval was. Als er andere klachten zijn, zal dat natuurlijk ook bijdragen aan minder meedoen aan allerlei activiteiten.

Ik waarschuw mensen voor wat er aan het gebeuren is. Maar het is zo irreeel voor mensen, het dringt niet door, het gaat over hen heen, en ze denken toch steeds dat het alleen maar bij anderen zal zijn en niet bij hen. Zelfs voor mensen die al bij mij in therapie geweest zijn, klinkt het soms bizar (iets dat uit de ruimte komt ?), totdat men het zelf voelt.
Tot ze op een dag opstaan of ineens midden op de dag zich zeer loom voelen, en het gevoel hebben niets meer te kunnen aanpakken, en een heel vervelend gevoel in hun keel hebben (of wat dan ook dat zich ineens voordoet).
En dan bellen ze naar mij en dan beseffen ze dat het toch realiteit is wat ik vertel, en dat het zich zich ook kan voordoen bij henzelf en niet alleen bij de anderen.

ingrid holvoet
Wo Feb 18, 2009 1:22 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Een ramp in het heelal Reageren met citaat
Lulu heeft mij daarstraks gebeld met het bericht dat ze op de radio gehoord heeft dat er ergens in het heelal een ontploffing geweest is van miljarden sterren. Indien dit in onze contreien was gebeurd, dan zou iedereen dood zijn.
Ik heb vier dagen geleden een berichtje op dit forum gezet dat er een ramp gebeurd was ergens in het heelal en dat alle leven afstierf als gevolg van giftige gassen. En dat daarom die machinewezens op de aarde hier binnenkomen (op zoek naar een woonplaats), en zich aan mensen hier vasthechten.
Wel wel, wat een toeval.

Misschien zal er een ooit nog een dag komen dat men mij zal geloven.
Vr Feb 20, 2009 1:07 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lulu
Guest

Bericht nieuwsbericht over de explosie in het heelal Reageren met citaat
Ik heb het radionieuws van 8 uur deze morgen (20/02/09) nog eens opnieuw beluisterd op de website van radio 1. Ik heb de tekst genoteerd. Dit was het bericht:

In september vorig jaar is de krachtigste explosie ooit in het heelal waargenomen. Dat staat in het jongste nummer van het wetenschappelijk tijdschrift Science. De flits is waargenomen met de nieuwe Amerikaanse ruimtetelescoop Fermi. De explosie deed zich voor op een afstand van meer dan 12 miljard lichtjaar van de aarde. De kracht van de explosie was vergelijkbaar met die van 9000 ontploffende sterren of supernova’s. Dat is nooit eerder gezien.

Als de mensen Ingrid Holvoet nu nog niet geloven, is dit echt uit slechte wil.

Laatst aangepast door Lulu op Vr Feb 20, 2009 2:43 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Vr Feb 20, 2009 1:33 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Lulu
Guest

Bericht artikel uit HLN over explosie in het heelal Reageren met citaat
Er stond gisteren blijkbaar ook een artikel over in enkele kranten. Dit is het artikel uit Het Laatste Nieuws:

Krachtigste explosie ooit waargenomen in kosmos

De nieuwe Amerikaanse Fermi-ruimtetelescoop heeft in september 2008 de krachtigste gammaflits ooit waargenomen, zo staat in het jongste nummer van het wetenschappelijke vakblad Science. Uitbarstingen van gammastraling zijn sowieso al de meest energierijke verschijnselen in de kosmos.

9.000 supernova's
Explosie GRB 080916c deed zich voor in het sterrenbeeld Carina en had het equivalent van bijna 9.000 tegelijk ontploffende sterren (supernova's). Zij spuwde in minder dan een minuut vijf keer meer energie uit dan onze zon in de vorm van röntgen- en gammastraling, zo berekenden astrofysici.

De kracht van die uitstoot van gammastraling is nooit eerder gezien. De materie werd bijna aan lichtsnelheid uitgespuwd. De meest extreme straling vanuit de bron omvatte dertig keer meer energie dan het zichtbare licht.

12,2 miljard lichtjaar van ons
Dat de explosie op 16 september om 01.12 uur Belgische tijd zich op ongeveer 12,2 miljard lichtjaar van ons voordeed, maakt de kracht ervan nog meer indrukwekkend, zeggen de wetenschappers.

Het was weliswaar nog niet de meest verwijderde gammaflits, want dat is er een die in 2005 door de Swift en telescopen op Aarde is waargenomen, terwijl die zich op 12,6 miljard lichtjaar voordeed.

Een lichtjaar staat gelijk aan 9.460 miljard km. Geschat wordt dat het universum 13,7 miljard jaar oud is. (belga/sam)

19/02/09 20u00
Vr Feb 20, 2009 2:16 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Lulu
Guest

Bericht artikel uit Science Reageren met citaat
Voor de geïnteresseerden: dit is het artikel uit Science Daily:

Most Extreme Gamma-ray Blast Ever, Seen By Fermi Gamma-ray Space Telescope

ScienceDaily (Feb. 19, 2009) — With the greatest total energy, the fastest motions, and the highest-energy initial emissions ever before seen, a gamma-ray burst recently observed by the Fermi Gamma-ray Space Telescope is one for the record books. The spectacular blast, which also raises new questions about gamma-ray bursts, was discovered by the FGST's Large Area Telescope, a collaboration among NASA, the U.S. Department of Energy (DOE) Office of Science and international partners.

"Burst emissions at these energies are still poorly understood, and Fermi is giving us the tools to figure them out," says Large Area Telescope Principal Investigator Peter Michelson, a Stanford University physics professor affiliated with the Department of Energy's SLAC National Accelerator Laboratory.

The explosion, designated GRB 080916C, occurred at 7:13 p.m. EDT Sept. 15 (after midnight GMT, Sept. 16) in the constellation Carina. Fermi's other instrument, the Gamma-ray Burst Monitor (GBM), simultaneously recorded the event. Together, the two instruments provide a view of the blast's gamma-ray emission from energies ranging from 3,000 to more than 5 billion times that of visible light.

A team led by Jochen Greiner at the Max Planck Institute for Extraterrestrial Physics in Garching, Germany, established that the blast occurred 12.2 billion light-years away using the Gamma-Ray Burst Optical/Near-Infrared Detector (GROND) on the 2.2-meter telescope at the European Southern Observatory in La Silla, Chile.

"Already, this was an exciting burst," says Julie McEnery, a Fermi deputy project scientist at NASA's Goddard Space Flight Center in Greenbelt, Maryland. "But with the GROND team's distance, it went from exciting to extraordinary."

With the distance in hand, FGST team members showed that the blast exceeded the power of nearly 9,000 ordinary supernovae and that the gas bullets emitting the initial gamma rays must have moved at no less than 99.9999 percent the speed of light. This burst's tremendous power and speed make it the most extreme recorded to date.

The burst is not only spectacular but also enigmatic: a curious time delay separates its highest-energy emissions from its lowest. Such a time lag has been seen clearly in only one earlier burst, and researchers have several explanations for why it may exist.

The environment around a gamma-ray burst is extremely complicated. Although the specifics vary from burst to burst, the surrounding area generally includes the remnants of a stellar explosion, a magnetic field, a black hole and various particles accelerated by the black hole's gravitational pull, as well as huge amounts of radiation. It is possible that the delays could be explained by the structure of this environment, with the low- and high-energy gamma rays "coming from different parts of the jet or [being] created through a different mechanism," Michelson says.

Another, far more speculative theory posits that perhaps time lags result not from anything in the environment around the black hole, but from the gamma rays' long journey from the black hole to our telescopes. If the theorized idea of quantum gravity is correct, then at its smallest scale space is not a smooth medium but a tumultuous, boiling froth of "quantum foam." Lower-energy (and thus lighter) gamma rays would travel faster through this foam than higher-energy (and thus heavier) gamma rays. Over the course of 12.2 billion light years, this very small effect could add up to a significant delay.

The FGST results provide the strongest test to date of the speed of light's consistency at these extreme energies. As FGST observes more gamma-ray bursts, researchers can look for time lags that vary with respect to the bursts. If the quantum gravity effect is present, time lags should vary in relation to the distance. If the environment around the burst origin is the cause, the lag should stay relatively constant no matter how far away the burst occurred.

"This one burst raises all sorts of questions," Michelson says. "In a few years, we'll have a fairly good sample of bursts, and may have some answers."

The team's results appear in the February 19 edition of Science Express.

Gamma-ray bursts are the universe's most luminous explosions. Astronomers believe most occur when exotic massive stars run out of nuclear fuel. As a star's core collapses into a black hole, jets of material—powered by processes not yet fully understood—blast outward at nearly the speed of light. The jets bore all the way through the collapsing star and continue into space, where they interact with gas previously shed by the star. This generates bright afterglows that fade with time.
Vr Feb 20, 2009 2:41 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Bewijzen van de LTA therapie Reageren met citaat
Die dingen die binnen komen zijn dikwijls redelijk gemakkelijk te verwijderen, dus de klachten erdoor veroorzaakt zijn dikwijls redelijk gemakkelijk op te lossen.
Er zijn een aantal uitzonderingen waar het naar veel uren gaat, en bij relatiebreuken gaat het meestal naar veel uren.

Maar veel klachten haal ik er toch snel uit.
Met de gewone therapie zit ik altijd met het probleem van de trage groep.

Met die entiteiten doet dit probleem zich minder voor. Het is bij de trage groep ook voor entiteiten meer uren dan bij de andere groepen, maar het is nog altijd gemakkelijker dan het breken van patronen.

Een test om de LTA therapie te bewijzen.

Ik heb van 100 mensen die recente klachten hebben een recent filmpje nodig. Met behulp van het filmpje kan ik vaststellen of de klalchten al dan niet veroorzaakt zijn door entiteiten.
Indien ja, dan worden deze mensen geselecteerd voor behandeling.

De kandidaten mogen mij niet kennen. Zij mogen enkel weten dat zij op afstand door iemand behandeld worden. Ik behandel de helft van de mensen.
Alle mensen die ik behandel (100%) zullen op korte termijn van hun klachten bevrijd zijn.
Zo Feb 22, 2009 10:45 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Voor skepp de kans van hun leven Reageren met citaat
Voor skepp moet iets bewezen zijn om bestaansrecht te hebben. Zo moet het paranormale bewezen zijn om bestaansrecht te hebben.
Zo moet ook 'de bewering dat het paranormale niet bestaat' bewezen zijn om bestaansrecht te hebben, fair is fair.

Bij skepp krijgen ze toch de kans van hun leven om te bewijzen dat het paranormale niet bestaat ?

Ze hebben toch maar met enkele leden deel te nemen aan de volgende reeks testen bij "Het Zesde Zintuig ?"
Als ze evenveel resusltaten halen als de helderzienden hebben ze bewezen dat het paranormale niet bestaat.

Ze zijn er bij skepp zo op gebrand om te zeggen dat het paranoramle niet bestaat, erger nog, helderzienden zijn allemaal charlatans, het is allemaal oplichterij.
Laten ze aan VTM hun kandidatuur indienen. Bij VTM vragen ze over welke paranormale gaven de kandidaten beschikken. Bij skepp beschikken ze over cold reading en andere trucken.
Geschikte kandidaten dus om deel te nemen, aangezien het volgens hen datgene is dat de helderzienden toepassen.

En dan kunnen ze hun beweringen staven met harde bewijzen, net datgene waar zij al levenslang van dromen.
Stop een geblinddoekte Betz een foto van Hitler in de hand en laat hem dan vertellen waar de foto mee te maken heeft.
De helderzienden hebben hun gaven om dingen ivm de foto op te pikken, en de wetenschappers hebben zo hun eigen trucken.

Zo Feb 22, 2009 10:47 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lulu
Guest

Bericht VERKLARINGEN KIM DE GELDER BEVESTIGEN INGRID HOLVOET Reageren met citaat
Vanmiddag zag ik in een reportage op het VTM nieuws dat Kim de Gelder zijn motivatie voor de moorden verklaard heeft aan de politie. Deze bevestigen wat Ingrid Holvoet gevoeld heeft (zie hierboven)

Ik citeer:

Het motief van Kim de Gelder is haat. Alles en iedereen was tegen mij, vond hij. Daarom haatte hij de maatschappij en pleegde hij de moorden uit wraak. Willekeurig dan wel, want hij kende niemand van zijn slachtoffers. Hij zou zelfs van plan geweest zijn om zijn hele straat te vermoorden, terwijl hij eigenlijk met niemand contact had. Maar toch wou hij wraak nemen op die maatschappij.

Het fragment is hier terug te bekijken:

NIXwww.iwatch.be/2007/asx.php?filename=NIXstreaming.vtm.be/VTM/agility/20090303_hn13.wmv

Nog eens een bewijs van de bijzondere gaven van Ingrid Holvoet en dat ze het bij het rechte einde heeft over de aard van de machinewezens die ze bij hem gevoeld heeft.

De sceptici zullen nu toch niet meer kunnen blijven ontkennen!!!!
Di Mrt 03, 2009 4:50 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Kim De Gelder Reageren met citaat
Nu ik de advocaat gezien heb van Kim De Gelder, kan ik Kim via de advocaat voelen. Er is ook een foto van Kim, nu weet ik wie hij is, maar ik heb liever een persoon te voelen via een ander die hem kent dan met een foto.

Ik zal vanaf volgende week maandag op Kim werken, ik zal hem therapie op afstand geven om de entiteiten die binnengekomen zijn te verwijderen. Ik zal effenaan rapporteren op dit forum hoe de behandeling gaat.

De bekentenis over de moord op de vrouw wordt hem ingegeven door het wezen. Die zegt hem (in dit geval hoort hij waarschijnlijk een stem) dat hij moet zeggen dat hij de moord begaan heeft. Maar eigenlijk heeft hij er geen flauw benul van of hij die vrouw al dan niet vermoord heeft.

Hij is er verward over of hij al dan niet stemmen hoort. Soms krijgt hij boodschappen van het wezen en hoort hij stemmen, maar meestal is hij het wezen (voelt zich het wezen, zit in de persoonlijkheid van het wezen) en dan hoort hij geen stemmen maar voelt hij de dingen zoals het wezen zich voelt.

Als ik probeer Kim te voelen buiten het wezen om, dan voel ik iemand die zachtaardig is, hij mist zijn vrienden, hij mist zijn ouders, hij voelt liefde voor mensen, hij zou iedereen helpen, hij begrijpt niet wat er gebeurt, hij probeert zich te herinneren wat er gebeurd is maar kan zich niets herinneren. Misschien is hij zich met momenten wat meer bewust van de realiteit en minder in de macht van het wezen. In ieder geval, hij weet van niets, hij weet niets van de moorden af, hij is stomverbaasd over wat ze vertellen. Het dringt vaag tot hem door als hij een beetje zichzelf is dat ze het over moorden hebben die hij zou begaan hebben, hij is daar stomverbaasd over.

Gevoelens van het moment (buiten het wezen om, ik kan niet voelen wanneer en in welke mate dit overheerst of in welke mate het wezen overheerst): verdriet, eenzaam, voelt zich ellendig, moe, voelt zich koud en leeg.
Ook nog deel van zijn eigen persoonlijkheid (algemeen, niet de toestand nu):
Voelt zich opgesloten, niet vrij, alsof hij gevangen is in een ruimte waar hij niet uit kan, kan de harde wereld niet aan, trekt zich terug in zijn wereldje, angstig voor de wereld, angstig voor het leven, voelt zich klein.

Wat hij voelt onder controle van het wezen:
(eerst een opmerking: het wezen doet hem denken dat hij verwaarloosd werd door zijn ouders maar dat is niet gebeurd, zijn ouders zijn niets te verwijten),
Hij voelt zich het wezen, hij is het wezen, "ik moet moorden, ik moet haten, iedereen moet dood, mijn vader en mijn moeder moeten dood, ik houd van niemand, ik ben verwaarloosd, mijn ouders hebben misdaan, ze moeten dood, mijn ouders hebben mij verwaarloosd, mijn vader moet dood, mijn moeder moet dood, ik heb geen liefde mogen ontvangen, haat voor de moeder, haat voor de vader, ze moeten dood, de wereld is slecht, haat voor de wereld, iedereen moet dood, mijn wraak zal zoet zijn"
Een gevoel van: de duivel (= het wezen) moet zijn rijk verspreiden, de duivel moet over de wereld heersen.
Onder controle van het wezen (als hij niet zichzelf is) is hij zich bewust van zijn omgeving, hij ervaart de ruimte rondom hem, hij weet dat er mensen zijn rondom hem, hij beseft niet wat er gaande is.
Indien hij vrij zou zijn zou hij onmiddellijk weer moorden.

Raar dat het idee van de duivel bij de ideeen hoort. De duivel is het wezen en niet de duivel zoals wij dat begrijpen. Het wezen noemt zichzelf een duivel.

Ik heb ook de foto gevoeld die bij de reportage te zien was. Het wezen (of de wezens) waren op het moment van de foto al bij hem. Het gaat nogal over de duivel wat mij eigenlijk zelf wel verwonderd, maar soit, het is zo, ik kan maar zeggen wat ik op de foto voel, hoe raar het ook klinkt.

Wat ik op de foto voel is datgene wat Kim voelde op het moment dat de foto genomen werd.

Iedereen moet dood. Beelden van hoe hij de mensen zal doden met messen. Hij moet een mes nemen en hij moet gewoon iemand gaan doodsteken. Haat voor de wereld. Niemand houdt van mij, ik moet wraak nemen, iedereen moet dood, ik haat de wereld, ik houd niet van de wereld, iedereen moet dood, wraak willen nemen op de wereld. Mijn moeder en mijn vader moeten dood, iedereen moet dood, de kinderen moeten dood, iedereen moet dood, mijn broers en zussen, mijn tantes en nonkels, mijn neven en nichten, iedereen moet dood, de ganse wereld moet dood, iedereen moet doodgestoken worden, iedereen moet dood, de nonnen en de pastoor moeten dood, iedereen moet dood, alle religie moet dood, haat moet zegevieren, de duivel moet zegevieren, een gevoel van dat het zijn taak is om de wereld te redden van alle kwaad, het goede moet zegevieren, de duivel (= het goede) moet zegevieren, de duivel zal zijn rijk stichten, de duivel zal haat en onheil over de wereld zaaien, de duivel zal heersen, de duivel zal zijn rijk verspreiden, iedereen moet lijden, iedereen moet dood.

Klinkt heel raar, moet ik toegeven, maar soit, dat is wat ik op de foto voel.

Iets anders:
Ik heb zopas een jongeman behandeld in opdracht van de moeder bij wie ik entiteiten voelde met ideeen van iedereen vermoorden en zich beschilderen. Ik heb er enkele uren op gewerkt zonder medeweten van de jongen (is ook een psychiatrische patient). De moeder zegt dat hij gemakkelijker is in de omgang is nu. En misschien hebben we ook een aantal moorden voorkomen en levenslange gevangenis straf voor de jongen.
Di Mrt 03, 2009 8:54 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Punten voor mij en punten voor skepp Reageren met citaat
Ik bekom info mbv mijn paranormale gaven, bij skepp bekomen ze info mbv cold reading.

De info die ik bekomen heb ivm met Kim en het heelal en die achteraf blijkt te kloppen:

Mijn woorden: "Kim is zich niet bewust van wat er gaande is", in het nieuws hebben ze gezegd dat "hij zich niets herinnert". Dat is 1 punt voor mij. Hebben ze dat bij skepp met cold reading ook gevonden ?

Mijn woorden: "een plaats ergens in het heelal waar een ramp gebeurd is", en: "er zijn gevaarlijke gassen". Op de radio hebben ze gemeld: "de grootste explosie ooit in het heelal", en in de engelse tekst daarover staat: "gas shed by the star". Dat is twee punten voor mij. Hoeveel punten hebben ze bij skepp hiervoor behaald met cold reading ?

Mijn woorden: "haat voor de mensen en voor de wereld", en "ze moeten allemaal vernietigd worden, iedereen moet dood".
Op TV werd gezegd: "het motief van Kim De Gelder is haat" en "hij was van plan om de bewoners van gans zijn straat te vermoorden". Dat is twee punten voor mij, hoeveel punten hebben ze hiervoor bij skepp ?

Ik heb in totaal al vijf punten, hoeveel hebben ze er bij skepp ?

Een voorstel aan skepp om te bewijzen dat het paranormale niet bestaat:

Geef mijzelf en de leden van skepp filmpjes van een 10-tal mensen, we zullen allemaal de mensen aanvoelen en de persoonlijkheid beschrijven. Voor elke juiste beschrijven krijgen we een punt en voor elke verkeerde beschrijving verliezen we een punt.
Ik heb mijn paranormale gaven tot mijn beschikking en bij skepp hebben ze cold reading tot hun beschikking.

Als ze bij skepp evenveel punten halen per persoon als ik, dan hebben ze bewezen dat het paranormale niet bestaat.
Wo Mrt 04, 2009 10:20 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Berichtgeving over Kim De Gelder Reageren met citaat
In het nieuws zeiden ze dat Kim De Gelder de moorden op de kinderen zou bekend hebben. In een bericht in DeStandaard staat dat dat niet waar is, dat het parket dat ontkent.

Ik voel het volgende bij Kim: (klinkt weer raar, maar soit).

Hij voelt zich moe, ellendig. Dan voel ik de woede van het wezen dat hem sterk in zijn greep heeft. Het wezen wil Kim bekentenissen laten afleggen want het wil komaf maken met gans dat gedoe. Het wezen ziet het zo: er zijn geen moorden gepleegd want iedereen moet dood, want het wezen moet heersen, het wezen is woedend dat het wordt tegengehouden, iedereen moet uit de weg.

Kim voelt zich verdrietig, ellendig, begrijpt er niets van. Hij voelt het aan alsof hij het moet zeggen (dit is onder dwang van het wezen) dat hij het gedaan heeft, en hij zou dit ook zeggen om van alles vanaf te zijn. Hij voelt een neiging (ingegeven door het wezen) om te zeggen dat hij het gedaan heeft, maar eigenlijk weet hij niet waar het over gaat, want hij herinnert zich niets.
Hij is ook niet bezig met de toekomst of met wat er van hem gaat worden. Hij zit in het nu, in een halfbewuste, ietwat verdoofde toestand, hij is als een robot, gecontroleerd door het wezen, hij denkt niet na, hij heeft nog vage herinneringen aan het verleden (vader, moeder, woonomgeving ...), hij voelt zich alleen maar verdrietig, ellendig, en begrijpt er niets van, hij heeft weet van de mensen rondom hem en mensen die hem steeds dezelfde vragen stellen, hij begrijpt echter niet wat hij met die vragen moet doen want hij begrijpt er niets van.
Do Mrt 05, 2009 3:16 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Kim De Gelder behandeling dag 1 Reageren met citaat
Er zit heel veel.
Ik ben verrast, het zal een pak werk worden.

Ik heb pas iemand preventief behandeld bij wie ik hetzelfde thema zag zitten. Het was niet veel werk. Een aantal uren op entiteiten die ideeen van ‘mensen vermoorden’ inhielden en een aantal uren op entiteiten die het idee van zich beschilderen inhielden.

Dit is heel iets anders.
Er zijn verschillende vormen van entiteiten met verschillende inhouden. Ze horen tezamen, ze vormen een team, ze werken tezamen. Per type entiteit zijn er honderden tot duizenden in aantal aanwezig.

Op dit moment, als ik Kim voel, voel ik nog steeds: iedereen moet dood en dat hij zich niets herinnert. Mogelijk een verbetering op volgende vlakken: rustiger, iets blijer, iets levendiger, iets bewuster, iets wakkerder.

De entiteiten die algemeen bij mensen binnenkomen hebben diverse vormen. Het meest voorkomend is een witte bol met poten (zoals tafelpoten) vertrekkend uit het centrum bovenaan de bol. Een ander veel voorkomende vorm is een romp met rondom rond armen (zoals bij een zeester maar dan niet plat). Een andere vorm is een romp met poten zoals bij een spin (met een hoek omhoog en dan naar beneden). Dan zijn er ook gewoon bollen of ovalen. Er zijn er met de vorm van een scherp gezicht, zoals bij een dier (zoals bij een vos b.v.). Er is alleen het gezicht. En dan zijn er nog andere.
Momenteel is het binnenkomen van entiteiten uit de ruimte minder hevig dan het geweest is. De vele zwermen komen niet meer binnen. Er komen nog wel entiteiten binnen, dat weet ik door mensen die klachten hebben. En ze komen ook steeds binnen bij mij (en dan haal ik ze weg). Ik ben zelf nu toch wat minder ongerust over het binnenkomen van die entiteiten omdat de intensiteit van binnenkomen de laatste weken veel lager ligt dan wat daarvoor aan het gebeuren was.

1ste vorm: dit is een entiteit die zichzelf een duivel noemt of voelt, die wil heersen, alle controle overneemt over de persoon aan wie hij zich vastgehecht heeft, de persoon in een toestand van ‘als verdoofd (niet bewust, niet denkend) en totaal volgzaam’ kan brengen, en volledige macht heeft over een persoon. Deze heb ik al gezien terwijl ik Kim aan het voelen was de vorige keer. Deze heeft de vorm van een romp met een zware buik, bovenaan overlopend in iets dat op een hoofd lijkt, is bruin, is ongeveer een meter hoog en een 70 cm breed.. Ik dacht eerst dat er maar 1 aanwezig was van dit type entiteit bij Kim, maar toen ik hem vernietigde, zag ik honderden anderen van dezelfde soort maar dan met een diameter van 20 cm.
Dit is het type entiteit die de persoon over wie het macht heeft, aanzet tot moorden. Dit type doet de persoon alle handelingen uitvoeren die het maar wil, het geeft de persoon ingevingen van wat deze moet doen (kan best in de vorm van een stem aangevoeld worden door de bezeten persoon).

Deze soort die zichzelf als een duivel beschouwt of benoemt, heb ik nog niet bij iemand anders die ik behandeld heb gezien.

2de vorm: ovaalvormig, zorgt ervoor dat Kim zich niets herinnert, het zijn er honderden met 20 cm diameter. Zorgen er ook voor dat Kim als verdoofd is, als een robot is, Kim denkt niet meer, weet niet meer, is geestelijk niet meer aanwezig.

3de vorm: een kern met uitlopers (zoals een zeester maar dan dikkere armen): geeft een drang om te moorden, een verlangen om te moorden, geilen op moorden (de eerste entiteit legt de persoon handelingen op in een niet bewuste mentale toestand zonder deze drang erin vervat). Ik heb dit gevoel niet opgepikt de enkele keren dat ik Kim gevoeld heb, misschien was dit gevoel alleen aanwezig tijdens het moorden (of misschien ook niet, ik weet het niet). Ik weet niet wanneer deze 3de vorm actief wordt en een invloed heeft op de persoon.

4de vorm: ovaalvormig, doet een persoon zich schilderen, hoort bij de entiteit (de duivel) die de moorden doet uitvoeren. Bevat de kleuren en de blauwdruk (het model) van het eindproduct (= de geschilderde persoon). De entiteit ‘de duivel’ vereenzelvigt zich met die blauwdruk, hij is in zijn eigen denken een wezen met die kleuren, hij is dat model, als het wezen gaat moorden wil het helemaal zichzelf zijn (= gelijk aan het model).
Ma Mrt 09, 2009 3:48 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Kim De Gelder behandeling dag 2 Reageren met citaat
Ik heb verder gewerkt op entiteiten met inhoud: iedereen moet dood, en, haat voor iedereen. Ik raak intussen ook entiteiten met andere thema's.

Als ik Kim nu voel: een onrust, een gejaagdheid, voelt een geraas in zijn hoofd, voelt zich alleen, verdriet, stelt zich vragen: wat doe ik hier, waarom ben ik hier, wat is er gebeurd, wie zijn die mensen, waar zijn mijn ouders, wil naar huis, begrijpt niet waarom hij daar moet blijven, is verward, kan niet helder denken.
Ook nog: iedereen moet dood, haat voor iedereen, is nog steeds (sterk) aanwezig.
Hij voelt een weerstand om steeds weer vragen te beantwoorden, herinnert zich nog steeds niets, hij weet alleen dat hij iedereen haat en dat iedereen dood moet. Hij moet het nu wel beginnen geloven dat hij mensen vermoord heeft omdat hem dat steeds gezegd wordt, maar hij weet niet wat er gebeurd is en wie hij vermoord heeft. Hij heeft ook al gelogen, hij heeft ook al zomaar wat gezegd om van de vragen vanaf te zijn.

Terwijl ik Kim nu voel voel ik ook een entiteit met als inhoud: ze hebben je misdaan, ze hebben je uitgescholden, ze hebben met je gelachten, je was weerloos, het is hun straf (dat ze dood moeten).

Ik voel iets meer dan voorheen twee aparte persoonlijkheden, die van de entiteiten en die van Kim, de ene die er nog van overtuigd is dat iedereen dood moet, en de andere die zich alleen voelt en niet begrijpt wat er aan de hand is en die naar huis wil.
Di Mrt 10, 2009 4:45 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Kim De Gelder behandeling dag 3 Reageren met citaat
Kort even wat ik oppik over hoe Kim zich nu voelt. Ik zal deze namiddag of avond het verslag van de therapie doorgeven en hoe Kim zich op dat moment dan voelt.

Als ik Kim nu voel, voel ik het volgende:

De entiteiten zijn duidelijk minder aanwezig en ik begin Kim zelf meer te voelen. Kim is duidelijk bewuster aanwezig. Als men nu met hem praat zal men meer met Kim praten en minder met de entiteiten.

Hij neemt de omgeving anders waar (ik bedoel hiermee de dingen romdom hem, zien met de ogen van mensen en voorwerpen), hij ziet dingen duidelijker, scherper, minder wazig, minder als uit de verte, minder als uit een andere wereld, tastbaarder. Hij hoort de dingen anders: duidelijker, als reeel aanwezig, ipv als uit de verte, als uit een andere wereld, als galmend vanuit de verte en traag doordringend. Hij is meer aanwezig in de realiteit, hij kan weer normaal denken en logisch redeneren.

Hij voelt zich alleen, voelt zich verloren, zou in een hoekje willen kruipen en niemand willen zien, wil niets horen, wil niets voelen, wil geen contacten, wil zich afsluiten, en met rust gelaten worden. Intens verdriet, voelt zich ellendig, zou uit het leven willen stappen.

Hij begint te vermoeden dat hij iets slechts gedaan heeft, alhoewel hij er zich niets van herinnert. Hij heeft het vermoeden dat er iets vreselijks gebeurd is. Hij voelt zich verschrikkelijk, heeft een angstaanjagend gevoel van onheil dat boven zijn hoofd hangt. Hij heeft angst voor de toekomst.
Hij denkt vaag aan bloed en dode lichamen en hij gruwt ervan. (Komt van beelden die nog deel uitmaken van resterende entiteiten en geen reele beelden van iets dat hij werkelijk gezien heeft).
Wo Mrt 11, 2009 12:34 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Kim De Gelder behandeling dag 3 Reageren met citaat
Therapie:

Nog gewerkt op resten van ‘iedereen moet dood’, en ‘haat voor mensen’.
Nog entiteiten van 1 m groot gezien, zijn grotendeels weg.
Dan vooral gewerkt op entiteiten die voor verdoving en totale gewilligheid zorgen. Een entiteit gezien van 3 meter doorsnede (zeester-vorm). Dit wezen zorgt ervoor dat Kim totaal niets meer beseft van de realiteit, dat hij alles totaal machinaal uitvoert zonder ook maar enig besef van wat hij doet. Zorgt voor 100% overgave aan het wezen, 0% eigen wilsbeschikking.
Ik heb ook nog andere entiteiten gezien die een verlangen naar bloed in zich dragen, die moordzuchtig zijn. Ik weet niet in hoeverre Kim deze gevoelens ooit gehad heeft.

Wat ik oppik als ik Kim nu voel:

'Haat' en 'iedereen moet dood', voel ik niet meer. In de plaats daarvan voel ik nu een gevoelloosheid en onverschilligheid naar mensen toe. Dit gevoel komt voort uit entiteiten.
Alhoewel hij veel alerter is, duidelijk klaarder in zijn hoofd, en normaal kan denken, voel ik nog entiteiten die een verwarring veroorzaken over wie hij is, waar hij is, wat hij daar doet, de bedoeling van dit alles. Er is ook een gevoel van ‘in het nauw zitten’ dat voortkomt uit entiteiten.

Kim zelf: hij voelt dat anderen vijandig naar hem toe zijn en hij weet niet waarom. Wat moet er nu verder gebeuren, angstig, verdrietig, eenzaam.
Hij herinnert zich niets, hij weet niets van wat hem gezegd wordt dat hij zou gedaan hebben.
Wo Mrt 11, 2009 4:14 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Kim De Gelder behandeling dag 4 Reageren met citaat
Ik heb nog verder gewerkt op resterende entiteiten van : iedereen dood, 'je moet doden', haat, verdoofd zijn, zich niets herinneren.

Wat ik voel als ik Kim nu voel:

Is heel helder, is volledig mentaal aanwezig, is weer de oude Kim (voor de entiteiten bezit van hem hebben genomen)

Hij weet niet wat er gebeurt, wat is er aan de hand ? Er wordt hem van alles verweten en hij weet er niets van. Mogelijk is er een zeer vage herinnering aan het kinderdagverblijf. Maar enkel dan een herinnering aan het centrum en niet aan wat er gebeurd is.

Hij kan het niet geloven dat hij dat zou gedaan hebben, dat hij dat zou geweest zijn, hij heeft geen kinderen vermoord.
Verzet tegen de beschuldigingen, het is niet waar, hij heeft dat niet gedaan, hij liegt niet, hij heeft niemand vermoord.

Hij wil zijn vader en zijn moeder zien. Hij moet het hen vragen wat er gebeurd is.
Hij heeft het niet gedaan, hij zou het zich herinneren indien hij dat gedaan had.

Wanhopig, intens verdriet.

Kim is iemand die van nature zich terugtrekt van andere mensen, hij is wat terughoudend en zoekt niet snel contact met mensen, maar hij voelt geen haat voor mensen en hij wil niemand vermoorden.
Do Mrt 12, 2009 3:49 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Kim is evengoed slachtoffer als de mensen die vermoord zijn. Reageren met citaat
De mensen die vermoord zijn en hun familieleden zijn slachtoffer en het is verschrikkelijk wat hen overkomen is. Maar Kim De Gelder is evengoed slachtoffer en het is ook verschrikkelijk wat hem overkomen is. Wat hem overkomen is, kan met ieder van ons ook gebeuren. De dag dat meer mensen het onderbewustzijn en de entiteiten zullen kunnen waarnemen, zoals ik dat kan waarnemen, zal men overtuigd zijn.
Nu wacht Kim een verschrikkelijk lot. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik mijn best zal doen voor Kim de dag dat ik de lta therapie zal bewezen hebben of de dag dat men naar mij zal willen luisteren of dat men overtuigd zal zijn van de waarheid van wat ik beweer over het onderbewustzijn en hoe de mens en het leven in elkaar zit.

Als er een dag komt dat ik de overheid kan overtuigen dat Kim het slachtoffer was van iets dat alle controle over hem had, zal ik dat zeker doen. Jammer voor iedereen nu dat niemand naar mij wil luisteren.

Laatst aangepast door Ingrid Holvoet op Do Mrt 12, 2009 7:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Do Mrt 12, 2009 4:20 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Moorden in school in Duitsland Reageren met citaat
De persoon die de moorden pleegde werd gefilmd net voor hij zelfmoord pleegde. Ik heb kunnen controleren of hij onder invloed was van entiteiten.
Inderdaad, de schietpartij is het resultaat van entiteiten.
Inhoud: je moet iedereen vermoorden, ze hebben misdaan.

De man die met benzine overgoten werd deze week en in brand gestoken werd, is misschien het slachtoffer van hetzelfde fenomeen.
Do Mrt 12, 2009 7:25 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Ik heb vandaag niet op hem gewerkt. Als ik Kim nu voel voel ik: machteloosheid, radeloosheid, intens verdriet, hij kan het niet geloven wat ze hem zeggen, hij herinnert zich niets, wat zal er nu gebeuren + angst.

De behandeling van Kim is ten einde, ik zal volgende week nog wel wat werken om te zien of er nog resten van entiteiten zijn en om de pijnlijke gevoelens die Kim heeft te verlichten. Maar ik zal hier niet verder over rapporteren op dit forum.

Het is niet zo moeilijk voor mij om te bewijzen dat de LTA therapie werkt, ik moet alleen een kans krijgen. Bij Kim moet men duidelijke veranderingen zien in zijn manier van doen, in zijn persoonlijkheid, nu de entiteiten weg zijn. Hij zal in ieder geval niet meer moorden en kan eigenlijk vrijgelaten worden. Dat zal natuurlijk niet gebeuren. Misschien kan ik ooit nog iets voor hem doen. Hij is absoluut niet verantwoordelijk voor wat er gebeurd is, hij is slachoffer tezamen met de anderen. Net zoals de jongen die de moorden in Duitsland gepleegd heeft.
Vr Mrt 13, 2009 1:56 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
emilie
Guest

Bericht Reageren met citaat
hey, ik wil me even voorstellen, ik ben Emilie, Belg en student aan de universiteit. Gisteren was mijn eerste bezoekje bij Ingrid Holevoet en ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben geweest! Een hele hele vriendelijke vrouw! Ons gesprek heeft maar liefs drie uur geduurd! ze heeft echt haar tijd genomen om mij alles uit te leggen en vooral, ik mocht alle vragen stellen die wou. Toevallig ben ik haar site tegengekomen en heb ik een afspraak gemaakt omdat ik ondertussen al sinds vijf maand met een hele reeks problemen te kampen heb.. Het begon met hele rare gevoelens, die precies niet van mij waren, veel huilbuien, veel angst, weinig controle over mezelf, een heel slecht gevoel over mezelf, doodsbeelden en vooral stemmen die allemaal rare dingen tegen mij zeiden.. eerst en vooral ging ik langs bij een psychiater die op angst na, weinig aan mij kon vaststellen.
Op die zelfde tijd had een van mijn dichte vrienden gelijkaardige fenomenen voor maar wel met vooral zelfmoordneigingen en een hele verandering in zijn doen tov mij en ook andere mensen. Een heel erg pijnlijke ervaring voor mij die hem heel graag ziet, om hem zo te zien veranderen. Genoeg om mij te doen ineenstorten, steeds opnieuw wel te verstaan. Na de psychiater kwam ik terecht bij mediums die mij allerlei middeltjes toeschreven, waarbij sommigen toch een tijdelijke werking hadden maar niets werkte echt goed en vooral blijvend. Uit grote wanhoop ben ik dan maar wat op het internet beginnen zoeken en zo bij Ingrid terechtgekomen en ik wou dat dat veel vroeger was gebeurd. ze heeft zo haar tijd voor mij genomen.. en tot mijn allergrootste verbazing stelde ze mij zelfs voor het gratis te doen omdat ik student ben en om mij te helpen. We hebben samen afgesproken dat ik dan gewoon even verslag uitbreng van de vorderingen van haar therapie op mij op haar forum. zo help ik haar en hoop ik ook mensen verder te helpen door mijn ervaringen mee te delen. verder ga ik binnenkort eens met een van de leden van SKEPP, Jean Paul Vanbendegem proberen af te spreken, om het eens over ingrid en haar therapieen te hebben. Alvast om hen te vermelden dat ze zich goed vergissen met de stelling dat ze achter het geld van de mensen aanzit.. Een uiterst correcte dame!
Tijdens mijn eerste afspraak heeft ze mij alle vragen laten stellen die ik wou en alles heel goed uitgelegd, ook heeft ze zelfs al entiteiten proberen los te krijgen waarbij ik op het moment zelf, zelfs een verandering voelde! Het was niet direct beter maar het voelde wel anders dus ik heb er toch eigenlijk wel een beetje hoop op dat ze mij uit deze loodzware periode gaat kunnen halen.. de rest van mij verslagen zullen volgen en ik hoop dat er velen van jullie er iets aan zullen hebben!

Emilie
Zo Mrt 15, 2009 11:35 am Profiel bekijken Stuur privébericht
emilie
Guest

om wat meer duidelijkheid over mijn symptomen te geven, geef ik nog wat uitleg hier naast een opsomming..

het eerste wat ik had waren stemmen, stemmen die tegen mij praatten, die mij uitlachten, stemmen van bekenden van mij naboosten en mij vieze dingen zeiden, ik voelde gevoelens die precies niet van mij waren ( hartpijn, huilbuien, verdriet), ik zag beelde van mij vriend die zich ophing of hij die mij probeerde te wurgen..
nu heb ik hard de indruk dat ik steeds moet schreeuwen, hard schreeuwen en dat ik daar constant weerstand moet tegen bieden om niet te beginnen schreeuwen.. het is enorm vermoeiend, die stemmen zijn ook heel uitputtend omdat je het reflex hebt om het te onderdrukken, ook hoor ik een soort gefluister, geruis in men hoofd die het onmogelijk maakt mij te concentreren.. echt een hel eigenlijk:s ook hierbij heb ik hard het gevoel dat ik iemand anders ben, dat Emilie er niet meer is..
en de allergrootste shock voor mij was mijn vriend die ineens heel koel deed tegen mij, geen genade, grof en hij wou mij niet meer zien als hij niet zelfs van mij wegliep.. hij heeft zich helemaal in zich gekeerd nu en ik ben jammer genoeg hetzelfde aant doen door al die stemmen.. verder heb ik ook veel hartpijn en steken..
en mijn aller aller grootste klacht sinds een paar dagen is dat ik echt zo angstig ben en ook enorm angstig ben om in de psychiatrie terecht te komen:s
hoop dat alles zowat duidelijk is, verder ga ik de evolutie per symptoom dat ik heb proberen te schetsen ( ik zal mij focusen op de stemmen, de angst en het schreeuwen en het gevoel dat ik mzelf niet meer ben want die zijn voor mij het vervelendst..).
Zo Mrt 15, 2009 1:39 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
emilie
Guest

zoals gezegd, hier volgt de beschrijving van de vorderingen van de behandeling.. het is de eerste dag van de behandeling en ik heb per momenten al iets minder last van stemmen! Mijn schreeuwdrang is gemoduleerd en vermindert heel regelmatig.. sinds dat ik bij ingrid ben geweest heb ik precies zelfs een ander gevoel over mezelf. Dat is hetgene dat mij het meeste opvalt.. ik begin mij eindelijk weer een beetje mezelf te voelen, weer Emilie, ik heb precies de indruk dat ik wat meer in mijn vel zit ipv iemand anders, voelt heel goed en ik hoop echt enorm dat het duurt of zelfs nog toeneemt dat gevoel dat ik weer mezelf kan zijn..
Het allergrootste dat mij opvalt is dat ik veranderingen in mijn gedrag ( dit ten opzichte van toen alle miserie begon vier a vijf maand geleden) kan waarnemen. Ik zie in dat sommige van mijn reacties toch maar heel vreemd waren op een bepaald moment ( zoals bv ik die nooit iets gestolen heb, ineens een drang had om dingen te stelen), ik heb de indruk mij van veel meer zaken bewuster te worden! dit vind ik voorlopig de allergrootste vooruitgang:)
vandaag is mij een paar keer te binnen geschoten dat er eigenlijk echt wel sommige zaken niet klopten ( of eerder kloppen) aan mijn gedrag van de afgelopen maanden en daarvan werd ik mij bewust, wat mij betreft een enorm grote stap vind ik!
Ingrid heeft ook gezegd dat ze op mijn vriend aan het werken was, ik vind dit echt fantastisch want er zijn er maar weinig die dit zouden voorstellen ten eerste en ergens geeft het mij ook hoop dat het goedkomt tussen ons..
Dit voor mijn bevindingen van de eerste dag:) hopelijk kan ik nog meer goed nieuws melden!
Wat het gesprek met jean paul vanbendegem betreft, hij is alleen te bereiken per afspraak via een secretariaat van zijn vakgebied, en na een gesprek van nog geen vijf minuten! met het secretariaat werd mij gezegd dat dit wordt geweigerd.. dus verder hoop ik hem nog te kunnen spreken door misschien eens naar een van zijn lessen te gaan..
ziezo hopelijk morgen weer goed nieuws! Smile

groetjes op forum!
Ma Mrt 16, 2009 11:41 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
emilie
Guest

en hierbij mijn verslagje voor dag twee Smile
ik heb een rare dag gehad, ik ben nogal ontmoedigd door al mijn problemen van de laatste maanden.. aangezien ik ook meer en meer begin in te zien dat ik een persoon ben die altijd de problemen zie en niet de oplossingen.. ik ben nu ineens nogal bang dat het niet opgelost geraakt.
tot nu toe zit ik wel met iets dat zeer positief is veranderd sinds dat ik naar ingrid ben geweest en dat is dat ik mij weer Emilie voel, ik heb het gevoel weer stillaan echt bij mezelf te komen en dat ik weer toch wat mezelf kan zijn, dit blijft goed voelen:) ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar het is alsof het weer ik is, die weer in mijn lichaam zit.
op het vlak van stemmen en schreeuwen had ik toch heel wat last vandaag maar in vlagen, soms hevig en dan weer rustiger, de stemmen zijn anders, ze werken mij minder tegen en spreken mij toch minder tegen ( bijvoorbeeld als ik dan iets deed dan werd daar altijd commentaar, meestal heel negatieve, op gegeven) en nu is dat al bij minder activiteiten zo.. wel kan ik mij moeilijk concentreren hierdoor en verder hoop ik dat ze helemaal gaan verdwijnen!
iets wat mij ook veel moed geeft is dat ik ingrid altijd mag bellen als het niet gaat! dit vind ik echt uitzonderlijk! ze vraagt ook regelmatig hoe de vorderingen zijn.. het helpt toch een beetje voor het kalmeren, zeker als je denkt ( zoals ik nu vandaag al heel de dag doe:() dat het misschien toch niet opgelost gaat geraken.
ziezo dit is het zowat voor vandaag!
tot morgen alvast voor de vorderingen:)!
Di Mrt 17, 2009 8:50 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
emilie
Guest

goeiedag aan iedereen!

we zijn dag drie ik en heb sinds dat ik ben opgestaan nog geen enkele last gehad van stemmen! ik hoor hier en daar nog iets als ik in een zwak moment kom ( mij verdrietig of heel moe voel ) maar verder kan ik voor het eerst weer zo een aantal uren helemaal zoals ik vroeger dacht weer denken zonder dat ik word tegengesproken in mijn eigen hoofd of overal commentaar op krijg door die stemmen in mijn hoofd..Smile ik voel mij echt Emilie terug, wel ben ik nog steeds heel erg bang dat het niet opgelost geraakt en verdrietig wat mijn vriend enzo betreft maar ik denk dat ik echt kan zeggen dat ik wel degelijk resultaat krijg.. ik hoop echt dat het in die richting blijft evolueren, ik probeer heel voorzichtig te zijn in wat ik zeg en denk ( om geen valse hoop op te bouwen ) maar ik ben er na vandaag en na wat ik nu kan waarnemen echt optimistischer in! er is echt een evolutie! het schreeuwen is rustig en ik hoef geen weerstand uit te oefenen om het tegen te houden, wel voel ik dat het nog in mij zit maar ik heb er goede hoop op dat het verdwijnt!Smile
Als dit ook zo een effect heeft op mijn vriend dan ben ik ingrid echt ongelofelijk dankbaar want ik weet dat hij het ook ongelofelijk zwaar heeft ( hij zit met heel veel zelfmoordneigingen, hij isoleert zich, keert zich helemaal in zichzelf en kan nog moeilijk bij andere mensen zijn zonder grof te doen of onvriendelijk te zijn..)
het geruis in mijn hoofd is zelfs weg sinds deze morgen! dit geeft mij de mogelijkheid mij toch heel wat beter te concentreren ook iets waarvoor ik ongelofelijk dankbaar ben voorlopig:)
enfin dit is het zowat voor vandaag! hopelijk kan ik jullie nog meer zaken melden die in die richting gaan!

groetjes!
Wo Mrt 18, 2009 6:09 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
emilie
Guest

iets dat ik ben vergeten te zeggen is dat ik nog steeds een gesprek wil met jean paul vanbendegem, zeker nu, eigenlijk meer en meer zelfs.. hij is ongelofelijk moeilijk te pakken te krijgen maar ik ga er zeker nog mijn werk van maken.. vrijdag of volgende week kan ik hem waarschijnlijk wel zien en dan kan ik jullie ook melden hoe dit dan geweest is!Smile
Wo Mrt 18, 2009 6:11 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
emilie
Guest

hallo!

ziezo we zijn dag vier van de behandeling en ik moet zeggen dat ik vrij tevreden ben en ook verbaasd.. ik heb vandaag iets meer last gehad van stemmen dan gisteren maar het was echt perfect te doen!Smile als het zo kant voortgaan dan heb ik er echt goede hoop op dat het zelfs volledig opgelost geraakt! ik blijf echt verbaasd dat het zo snel kan verminderen en dat ik effectief toch echt wel verschil heb! ik voel mij nog ALTIJD weer mezelf ( wat absoluut niet meer het geval was toen ik veel meer stemmen hoorde!)
verder ben ik toch iets minder angstig ( ondanks dat dit toch echt wel de moeilijkste periode in mijn leven is tot nu toe.. en dat ik over het algemeen een echt angstig persoon ben..) Ik blijf nog altijd voorzichtig als ik dit zeg maar ja ik denk nu wel dat het kan opgelost worden zoals Ingrid het mij een aantal keren heeft gezegd toen ik haar ontmoette..
enfin, hopelijk kan ik morgen schrijven dat ik nog minder last heb van stemmen, angst, vreemde gevoelens, concentratieproblemen enzo,.. en vooral.. hopelijk kan ik gewoon heel binnenkort schrijven dat dit allemaal voor mij is opgelost dankzij de hulp van ingrid!

groetjes!
Do Mrt 19, 2009 9:41 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
emilie
Guest

hey!

dag vijf! volledig zonder stemmen opgestaan deze morgen weer en ze zijn weggebleven tot ongeveer 7 u! na een dutje voelde ik mij weer even raar denken even angstig maar ik ik heb vanaag echt van heel weinig last gehad, terwijl ik een heel stresserende dag had.. dusja dat is buitengewoon goed nieuws denk ik!
vandaag nadat ik had afgesproken met een vriendin, vroeg ze of alles weer wat oke was omdat ze vond dat ik weer zoals vroeger deed, ook heel goed nieuws..
ik denk dat ik stilaan toch echt kan zeggen dat ingrid zeker geen zever vertelt hoor:) bij deze echt dankjewel ingrid!
de angst was echt wel oke ook vandaag en ik kan mij weer zoals emilie gedragen ook.. regelmatig heb ik nog last van schreeuwen ( dus een grote drang om te schreeuwen) maar ik moet bijna geen weerstand meer bieden om het tegen te houden ( om het dus niet in het echt te doen).. het geraakt volgens mij nu echt opgelost.. regelmatig voel ik mij wel wat raar en angstig nog maar dat ligt volgens mij vooral aan de situatie nu nog voorlopig.. ik kan zelfs weer af en toe terug van iets genieten in de plaats van heel de tijd met die stemmen bezig te zijn enzo..
ziezo dit is het zowat voor vandaag Smile
hopelijk kan ik jullie morgen melden dat ik mij nog beter voel ( al blijf ik voorzichtig..)

goedeavond aan iedereen op het forum!
Vr Mrt 20, 2009 8:25 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Aan emilie en iedereen. Reageren met citaat
Voornamelijk nog het schreeuwen dus en wat restjes opruimen van de andere dingen. Ik werk niet op zaterdag en zondag, maandag doe ik weer verder.

Ja het is inderdaad geen zever wat ik vertel. Ik kan altjd de dingen bij mensen weghalen, snel of traag. Als de dingen voortkomen uit entiteiten is het een stuk gemakkelijker dan als de dingen voortkomen uit patronen bij iemand in de trage groep. Maar dan kan het ook nog.

Deze behandeling van Emilie is snel voorutgegaan. Ik heb dan ook heel intensief op haar gewerkt. Indien iemand betalend in therapie zou zijn, zou het ritme lager zijn en zou het langer geduurd hebben.
Soms zijn er niet veel entiteiten en haal ik ze ook weg met weinig uren. Maar bij Emilie waren er grote hoeveelheden (zoals bij Kim op wie ik ook nog verder werk aan een laag ritme).

Ik heb een heel goed resultaat bereikt op korte termijn, maar ik heb dan ook intensief gewerkt. Vanaf nu zal ik aan een lager ritme werken, het ergste is zeker voorbij.

Ik heb momenteel 1 persoon in therapie waar er steeds nieuwe entiteiten binnenkomen en waar ik steeds moet tegenwerken. Gelukkig lijkt het erop dat de intensiteit waarmee de entiteiten algemeen bij mensen binnenkomen sterk verminderd is.

Wat zullen ze bij skepp over deze behandeling zeggen ?
Dat het om een placebo effect gaat natuurlijk ! Of dat ik een gewiekste oplichtster ben en dat ik in dergelijke mate invloed heb op mensen dat de klachten daardoor verdwijnen. Of dat Emilie betaald werd om een zogenaamd verslag van zogenaamde klachten te rapporteren op dit forum.

Wel, ik kan wat ik met Emilie bereikt heb, systematisch bereiken. Als klachten voortkomen uit entiteiten kan ik systematisch de klachten eruit krijgen op korte termijn. Dat is heel gemakkelijk te bewijzen.

Ivm met JP Vanbendegem (wat ik hier verder zeg is uitsluitend mijn visie en heeft niets met Emilie's visie op JP V.B. te maken).
Als het aan hem zou liggen zou Emilie voor de rest van haar leven met de stemmen en de andere klachten geplaagd zitten. Want hij behoort tot SKEPP en bij SKEPP zouden ze mij het liefst compleet uitschakelen en vloeken ze om de behandeling van Emilie (natuurlijk, want dit is gezichtsverlies voor hen). Dat ik Emilie behandel en resultaten haal, dat zien ze niet graag bij SKEPP. Ze zien haar liever gans haar leven in psychiatrie.
Was de situatie niet veranderd door mijn toedoen, dan had Emilie haar studies moeten opgeven en was ze (levenslang ?) behandeld in de psychiatrie. Want in de pscyhiatrie kunnen ze geen klachten weghalen, ze kunnen alleen levenslang de symptomen onderdrukken. Dat zou het lot zijn van Emilie als het aan JP Vanbendegem zou liggen.

Want hij staat achter de principes en de misdadige praktijken van SKEPP. En die zijn dat alle alternatieve therapieen buiten moeten. En die zijn dat er gewetenloze lastercampagnes kunnen gevoerd worden tegen mensen die nieuwe therapieen ontwikkelen. Indien hij niet achter de principes van SKEPP zou staan, zou hij niet tot deze misdadige groepering behoren of zou hij zijn stem verheffen tegen hun immorele praktijken.

Emilie, misschien kun je eens vragen aan JP Vanbendegem als je hem ontmoet, hoe het voelt om zonder geweten te leven ? Zou hij zich nog de dag herinneren dat hij zijn geweten verloren heeft ? En zou het ineens gebeurd zijn of beetje voor beetje ? Misschien onder invloed van andere gewetenlozen bij SKEPP ? Of zou hij zonder geweten geboren zijn en juist een voortrekker zijn bij SKEPP en de anderen beinvloeden ?
Kan hij rustig slapen ? Of knaagt er nu en dan toch wel iets en ligt hij onrustig te woelen in zijn bed ? Dat zou dan betekenen dat er nog een heel klein stukje van een geweten overgebleven is.

Je mag hem ook nog proficiat van mij wensen dat hij het zover gebracht heeft in zijn leven dat hij op de ledenlijst van SKEPP prijkt en zelfs tot het bestuur behoort. Echt een dikke, dikke proficiat waard. Echt iets om bijzonder, bijzonder trots op te zijn. Lid te zijn van een bende die gespecialiseerd is in het belasteren, vernederen en belachelijk maken van andere mensen is wel het hoogste goed dat iemand kan bereiken in zijn leven !
Za Mrt 21, 2009 7:01 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Nog een voorbeeld van welke schade entiteiten aanrichten Reageren met citaat
Ik kreeg een mail uit Engeland, Northampton.

Dear Ingrid,

I was looking in Google for treating psychosomatic pain and came across your very interesting website.

I am female, 61 (62 in May, if I make it that far!) and for the past 20 months have been suffering from what appears to be a psychosomatic problem whereby I am unable to sit for any length of time. It is hard to describe the feelings in my coccyx and hips - tingling, pressure, and just very uncomfortable sitting for any length of time. As if that wasn't enough, it seems to have spread to my feet and ankles - feels like rubber bands around my ankles and my feet feel as though the skin is too small for my feet! Plus, my left foot goes red after a bath and I feel terrible the next day - sounds crazy, I know. I have had X-ray on my back, plus a MRI, and Ultra-sound scan and nothing structurally can be found wrong with me, so now I am seeing a psychiatrist who has prescribed Olanzapine (an anti-psychotic). I have already tried anti-deperessants and anti-epileptic drugs, to no avail.

I have also tried reflexology which was great for relaxing but didn't help me sit. One session of acupuncture which left me with a stiff area in my back which I still have, and as I had such a bad reaction from that one session I didn't go again. Physiotherapy - no good. Osteopathy - no good. I have visited a Pain Mangement Clinic and have been advised to have a lumbar epidural with no promises of it working so I declined. I have seen a Neurologist too, and although he was very concerned and a lovely man, could only prescribe me anti-epileptic drugs which did me no good. I also had a few sessions of hypnotherapy which I felt could help but the lady insists I go through a load of misery (in the past etc.) and I feel miserable enough as it is! I have tried EFT (emotional freedom therapy) but can't believe what I have to say, that is,"" I deeply and completely accept myself, because I don't accept myself as I am.

I don't know if your programme would suit me, and I am sorry to burden you with a long email when I may not be able to afford your course, but anything to help me feel better is worth trying as I often feel my life is not worth living. I do want to live but not like this as it's horrendous. Can you help me, please?

Thanking you in anticipation,
Jill
Northampton
UK

Ik vermoedde onmiddellijk dat de klachten voortkwamen uit entiteiten want het zijn de typische klachten die ik intussen heel goed ken. Ik heb een mail teruggestuurd en gevraagd om mij te bellen. Dat hebben ze gedaan (of tenminste, haar man heeft mij gebeld terwijl zij in de buurt was, want ze is hardhorig). Ik heb haar via haar man gevoeld en ben gaan zoeken naar entiteiten en heb er enkele onmiddellijk kunnen lostrekken. Wat een onmiddellijke verbetering gaf op de enkels.
Daarna heeft ze mij gemaild dat haar voeten en enkels beter waren na dat telefoongesprek. Zondagavond belt ze mij terug, (ik heb nog eens contact met haar man nodig juist voor ik afstand werk op haar) en maandag zal ik op haar werken. Ze heeft beloofd een getuigenis voor mijn website te schrijven met naam en adres als er resultaten zijn. Ze zal ook de universiteit van Northampton contacteren voor mij. Ik heb die universiteit reeds gecontacteerd maar ik heb geen antwoord gekregen.

Nog enkele mails die ze stuurde:

1)
Thank you for your speedy reply, and also for your exceptionally kind offer. I am so sorry Northampton Uni failed to reply, especially as I got my BA degree from there! Also, alternative therapies are increasingly common over here and becoming more acceptable, so I don't know why they didn't respond - maybe it's worth you trying again.

I can telephone you but can't guarantee I will be able to hear you as I am hard of hearing,. However, I will try, and if necessary, get my husband to assist me if I can't understand what you say, if that is okay with you?

2)
I feel as though I have a very tense & tight ball at the base of my spine (coccyx, tail bone) and that feels so uncomfortable when I sit. It can feel so tight & sore that it can make me cry, often. The neuropathic feelings extend to my hips, most especially my right hip, and down to my ankles and feet, though nothing much in the legs to worry about. Since we spoke my ankles and feet have gradually improved, but not my lower back/coccyx
Za Mrt 21, 2009 10:04 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Vertaling van bovenstaande engelse teksten Reageren met citaat
Beste Ingrid,

Ik was in Google aan het zoeken naar 'behandelen van psychosomatische pijn' en ik kwam terecht op jouw zeer interessante website.

Ik ben vrouwelijk, 61, (62 in mei, als ik het nog zolang trek!) en gedurende de laatste 20 maanden lijd ik aan wat een psychosomatisch probleem schijnt te zijn, waarbij ik niet in staat ben om lang te zitten. Het is moeilijk om het gevoel in mijn staartbeen en heupen te beschrijven - tintelingen, druk, en gewoon dat het zeer ongemakkelijk is om te zitten zodat ik niet lang kan zitten. Alsof dat nog niet genoeg was lijkt het zich uitgezet te hebben naar mijn voeten en mijn enkels. Het voelt aan als rubberen banden rond mijn enkels en mijn voeten voelen aan alsof de huid te klein is voor mijn voeten! En, mijn linkervoet wordt rood na een bad en ik voel mij verschrikkelijk de volgende dag. Het klinkt al te gek, dat weet ik.
Ik heb radiografie gehad ivm mijn rug, plus een MRI-scan, en een Ultra-sound scan en er kan niets structureel fout gevonden worden bij mij, dus ga ik nu naar een psychiater die Olanzapine (een anti-psychoticum) voorgeschreven heeft. Ik heb ook al anti-depressiva en anti-epilectica geprobeerd, maar zonder resultaat.

Ik heb ook reflexologie geprobeerd wat zeer goed was om te ontspannen maar het hielp me niet om te kunnen zitten. Ik heb één acupunctuur behandeling gehad waar ik een stijve plek op mijn rug aan overgehouden heb. En aangezien ik zo een slechte reactie had op die ene behandeling ben ik niet meer teruggegaan. Kinesitherapie - geen effect. Osteopathie - geen effect. Ik ben naar een pijnkliniek gegaan en daar hebben ze mij een epidurale inspuiting ter hoogte van de lendenen voorgesteld, maar ze konden geen resultaten garaderen en dan heb ik het toch niet gedaan. Ik ben ook naar een neuroloog gegaan, en alhoewel hij een zeer bezorgde en vriendelijke man was, kon hij mij enkel een anti-epilepticum voor schrijven dat me geen goed deed. Ik heb ook een paar sessies hypnotherapie gehad omdat ik dacht dat dat kon helpen, maar de therapeute wou persé dat ik door een berg ellende heenging (in het verleden enz.) en ik voel mij al ellendig genoeg zo! Ik heb ook EFT (emotional freedom therapie) geprobeerd, maar ik kan niet geloven wat ik moet zeggen, dit: "Ik accepteer mijzelf diepgaand en volledig", omdat ik mezelf niet accepteer zoals ik ben.

Ik weet niet of jouw behandeling mij zou passen, en het spijt me dat ik jou lastig val met een lange email terwijl ik misschien niet in staat ben om jouw toepassing te betalen, maar alles wat me zou kunnen helpen om me beter te voelen is het proberen waard, aangezien ik nu dikwijls denk dat mijn leven het leven niet waard is. Ik wil leven maar niet op die manier, want zo is het afschuwelijk.

Dank bij voorbaat.
Jill
Northampton
VK

Dank je voor je snelle antwoord, en ook voor jouw buitengewoon vriendelijk aanbod. Het spijt mij dat de universiteit van Northampton je niet antwoordde, vooral omdat ik daar studeerde. En ook, alternatieve therapieen worden hier meer en meer toegepast en worden meer en meer geaccepteerd, dus weet ik niet waarom ze niet hebben geantwoord. Misschien is het de moeite waard dat je nog eens opnieuw probeert.

Ik zal je telefoneren maar ik kan niet garanderen dat ik jou zal kunnen begrijpen want ik ben hardhorig. Maar ik zal toch proberen, en als het nodig is zal ik aan mijn man vragen om bij te springen als ik niet begrijp wat je zegt, als dat goed is voor jou.

Het voelt aan alsof ik een zeer opgespannen en harde bol voel aan de basis van mijn ruggegraat (staartbeen) en dat voelt toch zo ongemakkelijk als ik zit. Het kan zo gespannen en pijnlijk voelen dat het mij dikwijls doet wenen. Dit gevoel strekt zich uit naar mijn heupen, en dan vooral mijn rechterheup, en naar beneden naar mijn enkels en voeten, alhoewel ik het niet erg voel in mijn benen. Sedert we elkaar gesproken hebben zijn mijn enkels en voeten geleidelijk aan verbeterd, maar niet mijn lage rug, staartbeentje.
Za Mrt 21, 2009 1:03 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
emilie
Guest

precies een week geleden zat ik voor eerst bij ingrid thuis ( ze nam voor mij wel drie uur lang de tijd!) mijn verhaal te doen.. nogal sceptisch stapte ik haar bureau uit maar wel met een goed gevoel.. ik kreeg direct de indruk van een hele vriendelijke vrouw die graag wilt helpen, bezorgd is, haar werk graag wil doen en ook graag wil bewijzen dat het ook werkt! wel ik moet toegeven dat ik er nu een week later bijna helemaal van overtuigd ben dat het werkt.. ik heb nu vandaag helemaal geen last meer gehad van stemmen.. ik kan weer normaal denken! ik ben bang dat het omkeert maar ik heb daar vandaag echt helemaal geen last meer van gehad.. het schreeuwen zat er wel hard vandaag maar ik moest bijna geen weerstand bieden om het tegen te houden en het is helemaal veranderd, ik voel het ook niet meer op mijn borstkas zoals vroeger maar in mijn keel, net of het eruit moet komen! eigenlijk veel minder onaangenaam dan dat het was als ik eraan terugdenk. het enige waar ik vandaag wat last van had was een verdoofd gevoel maar ik denk het bijna zeker te weten dat dit slechts het gevolg is van mijn huidige situatie ( met mijn vriend enzo). mijn angst is veel beter, heel af en toe voel ik nog iets opwellen maar het valt echt enorm goed mee in vergelijking met wat ik heb meegemaakt in de laatste weken ( die stemmen waren voor mij echt onleefbaar, ik werd er enorm angstig door en net niet gek..)
enfin goed ik ben tegelijkertijd nog altijd wat verbaasd, echt wel blij en toch nog wat bang dat het omslaat want ik wil niet te snel victorie roepen! allesinds als die stemmen wegblijven, wel dan raad ik echt iedereen aan die met problemen zit en er geen weg mee weet om toch maar eens bij ingrid langs te gaan:)

slaapwel aan iedereen!
Zo Mrt 22, 2009 12:55 am Profiel bekijken Stuur privébericht
emilie
Guest

hallo iedereen!

een raar begin van de dag weer vandaag, ik ben opgestaan met een nogal verdoofd gevoel en een klein beetje geruis in mijn hoofd ( geen echte stemmen maar wel geluiden zoals storingen op een radiozender) dat heeft niet lang geduurd dan was het voorbij:) het verdoofd gevoel fluctueert over de dag maar nu is het terug oke..Smile de stemmen zijn bijna helemaal weggebleven en verder heb ik van het schreeuwen weinig last gehad:) ingrid heeft me deze morgen gerustgesteld en dat heeft mij wat geholpen om de moed erin te houden.. ik heb nog heel weinig last van angst dus dat is ook geweldig!Smile
het enige dat mij wat verontrust weer is het verdoofd gevoel maar voor de rest kan ik het niet genoeg herhalen dat er enorm veel verandering is en dit slechts op een week.. hopelijk morgen weer beter ( alhoewel ik vind dat ik voorlopig echt niet mag klagen)nieuws!

slaapwel aan iedereen!
Zo Mrt 22, 2009 9:58 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
emilie
Guest

goede avond aan iedereen hier!

geweldige dag vandaag, last van bijna niets, hier en daar wat last van rare gedachten maar voor de rest echt geweldig, totaal geen drang meer om te schreeuwen, geen geruis, ik kan mij min of meer terug concentreren weer, niet angstig, wel nog wat in een ander wereldje maar omstandigheden dragen daar zeker toe bij! het werkt! ik kan daar weinig anders op zeggen! ik ben nu toch wel overtuigd.. het is nog niet helemaal voorbij maar de verbetering is toch echt wel zeer goed op te merken en het is niet dat mijn omstandigheden ( daarmee bedoel ik de situatie rondom mij) sinds het begin van de behandeling met Ingrid zijn verbeterd, integendeel zelfs.. en ik heb nog weinig last ( stemmen enzo, dit vond ik het ergste) van de zaken waarvoor ik naar ingrid ging!
vandaag ben ik iets verder geraakt in mijn zoektocht naar professor jean paul vanbendegem:) en het zou kunnen zijn dat ik hem deze week nog kan spreken ( die man is enorm moeilijk vast te krijgen blijkbaar) en ik ben dan zeker van plan het over ingrid en haar therapie te hebben want ik denk dat het absoluut een kans moet krijgen!
goed dit is het zowat voor vandaag.. het enige dat ik nog kan toevoegen is dat ik enorm blij ben dat ik bij ingrid ben terechtgekomen, door wat ze gedaan kan krijgen en door haar vriendelijkheid ook zeker..!

groetjes!
Ma Mrt 23, 2009 8:58 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Behandeling Jill dag 1 en 2 Reageren met citaat
Gisteren geen verbetering aan de rug en staartbeen, wel aan de voeten. Jill slaat wat in paniek, ik heb haar gerustgesteld dat het eruit zal gaan, maar ze twijfelt. Ik niet. Ik kan wel eens veel uren nodig hebben, maar ik haal het eruit.
Daarstraks toch een mail gehad dat het iets beter gaat.

I don't feel so bad this morning, so far. A little more comfortable sitting, thank goodnes!

Ik haal het er altijd uit, zeker weten !
Di Mrt 24, 2009 11:59 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ellen cornelis
Guest

Amai Emelie, ik herken mezelf heeeel goed in jouw verhaal. Ik had een heel kluwen van sociale angsten, dat een tiental jaar terug. En ik heb dezelfde spectaculaire veranderingen mogen ondervinden. Op een maand tijd was ik van de hele winkel verlost. In het begin, denk je, kan dat wel, is het wel waar. Ik ging het dan ook testen en zocht de voor mij erg benauwende situaties op. Ik bleef kalm en mezelf en toen was het bewijs geleverd. Niemand kan me nu nog van het tegendeel overtuigen.

Nu na tien jaar heb ik nog veranderingen, ik wil dit blijven doen met de zelfbehandeling. Recente verandering: ik kon mezelf voorheen soms niet aux serieux nemen, dit staat vanalles in de weg. Dit punt is lang een blinde vlek geweest. Ik ben de laatste tijd veel met de problemen die dat veroorzaakt bezig geweest en de zelfbehandeling raakt die dingen waar je het meest mee bezig bent, denk ik. Ik heb dit inzicht gekregen en kan nu ook meer staan voor wie ik ben.

Veel 'foute' eigenschappen die je hebt, zie je niet eens. Zelfs als mensen je zeggen wat je fout doet. Mijn man heeft gans ons relatie verwoord wat ik fout deed. Maar ik zag mezelf niet. Het is pas als je geraakt wordt door de energie van Ingrid Holvoet dat er dingen beginnen te bewegen. Het onderbewuste wereldje heeft ons in een greep, en we zien er niks van. Verdorie toch. Ingrid Holvoet ziet het allemaal, eindelijk antwoorden!
Wo Mrt 25, 2009 11:11 am Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht behandeling jill dag 3 Reageren met citaat
het gaat niet zo snel vooruit als bij Emilie

vanmorgen waren de klachten een stuk lichter, naar de middag toe was alles weer heel erg, ook de voeten, grote paniek, geen hoop meer om er ooit vanaf te geraken, maar dat iets weer erger wordt kan gebeuren als ik door lagen heen ga, vanavond is het weer rustiger, er is weer hoop en vertrouwen dat het kan beter worden
Wo Mrt 25, 2009 9:05 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
emilie
Guest

goede avond hier!

gisteren er niets opgezet want mja eigenlijk was er weinig te vertellen:) alles was oke, geen last van stemmen meer, geruis, geen verdoofd gevoel, veel minder angst dan gewoonlijk.. terwijl ik weer een stresserende dag had ( een studentenleven kan soms stresserend zijn:))
ik heb heel die situatie zelfs eigenlijk eventjes kunnen vergeten! nu probeer ik vooral wat de chaos in mijn leven weer wat te ordenen en ik blijf ergens toch wel een klein beetje bang afwachten of dit wel zo gaat blijven maar goed voor mij begint dit zo goed als opgelost te zijn..
het enige waar ik vandaag een klein beetje last had dat was een klein beetje geruis in mijn hoofd.. verder niet anders.. ik voel mijn stilaan ook wat op mijn voetjes terechtkomen weer.
enfin, ik weet niet wat ik nog meer kan vermelden behalve dat ik ingrid nog eens hard bedank voor het harde werk! en de resultaten:)!

groetjes!
Wo Mrt 25, 2009 10:15 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Behandeling Jill Reageren met citaat
vandaag heb ik niet gewerkt. ik heb vanmorgen een mail gekregen dat Jill op aanraden van mensen in haar omgeving toch een epidurale inspuiting wil proberen.
er kunnen geen twee verschillende behandelingen tegelijk gebeuren, dus zal ik voorlopig onderbreken.

mensen verwachten dikwijls dat het onmiddellijk verandert en als dat niet zo is, haken ze snel af. dat is trouwens ook 1 van de redenen dat ik bij voorkeur mensen wil behandelen die geinteresseerd zijn in persoonlijke ontwikkeling. die denken niet zo, die willen veranderen, evolueren, of het nu snel of trager gaat. daarom staat er ook op mijn website dat de dingen eruit kunnen op voorwaarde dat ik lang genoeg kan werken. want mensen willen altijd dat het allemaal onmiddellijk verandert, en dat kan jammer genoeg niet. ik zou dat zelf ook wel willen, maar ja, dat kan nu eenmaal niet.

jammer dat Jill zo snel afhaakt, want ik weet dat ik het eruit krijg.
Do Mrt 26, 2009 2:34 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
anna
Guest

Bericht jammer Reageren met citaat
Ik vind het wel jammer voor je Ingrid dat dit niet doorgaat die behandeling van Jill.
Maar helaas zoals je zegt hebben mensen weinig geduld.

Het zit er al jaren , dus waarom moet het nou perse binnen een week weg zijn , dat kan toch niet.

Zelf heb ik een lichte verbetering, ik ben namelijk toch iets opgewekter, en dat vind ik zalig.
Elke dag zal niet hetzelfde zijn , maar we blijven volhouden.
Ik ben daar veel te opgewonden voor hoe het allemaal verder verloopt.

Ik geloof in je Ingrid, en hoop nog veel meer resultaten te boeken.
Maar zoals wij wel eens zeggen hier "Geduld vangt vis"!

Anna
Do Mrt 26, 2009 4:35 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

de behandeling herneemt misschien nog wel, het is een onderbreking. en het is ook een voorbeeld van welke vreselijke klachten de entiteiten kunnen veroorzaken. en het is ook een voorbeeld van hoe mensen altijd willen dat alles onmiddellijk verandert en dat ik o.a. daarom geen mensen in therapie wil die komen voor een probleem en alleen mensen wil nemen die geinteresseerd zijn in levenslange persoonlijke ontwikkeling. dat is een andere soort mensen. en bij die mensen sta ik niet onder druk om resultaten te moeten hebben binnen een zeker aantal uren.
Do Mrt 26, 2009 5:33 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Ik heb eens op het internet gezocht naar berichtgeving over Kim.

Er wordt gezegd dat hij zich nog steeds niets herinnert en dat hij spreekt van stemmen en geesten die hem bedreigen en bevelen, om dingen te doen die hij niet wil.

Ik heb na de intense behandeling van 4 dagen nog wat doorgewerkt op Kim aan een lage intensiteit en ik voel toch nog steeds resten van entiteiten. Ik zal nog wat doorwerken aan een laag ritme.

Als ik hem Kim nu voel, voel ik:

Verdrietig, wanthopig, denken dat het levenslang gevangenis wordt.
Hij is zichzelf.
Hij weet van niets. (over wat gebeurd is).
Er zijn nog stemmen dat hij moet moorden en mensen doodsteken, maar die zijn zeker niet meer krachtig genoeg om hem dit ook nog te laten doen, Kim kan er niet meer toe gedwongen worden. Deze stemmen komen nog voort uit de resten van entiteiten die er nog zitten. (ik ben misschien iets te vroeg gestopt met intensief werken, maar ja, ik heb ook nog andere dingen te doen).
Za Mrt 28, 2009 10:34 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Chirurg is duizelig Reageren met citaat
Ik heb zopas gehoord van een chirurg (een vrouw) die ineens duizelig is. Ze neemt medicatie. Duizeligheid is 1 van de symptomen van entiteiten. Ik heb haar gevoeld, en inderdaad, de duizeligheid wordt veroorzaakt door entiteiten. Het is de vraag of de medicatie zal helpen. Want als het niet helpt is duizeligheid wel een dramatische situatie voor een chirurg. Ofwel kan ze medicatie blijven nemen en duizelig blijven en haar job moeten opgeven. Ofwel kan ze ook bij Ingrid Holvoet in therapie gaan die de duizeligheid wel eventjes zal wegnemen. Maar ja, die chirurg weet niet van het bestaan van Ingrid Holvoet vanaf en als iemand er haar over zou aanspreken, zou ze het toch afwijzen.
Dus dat zal dan waarschijnlijk 'fin de carriere' worden. Jammer, maar ja, de dokters hebben het aan zichzelf te danken, ze moeten maar openstaan voor alternatieve therapieen.
Zo Mrt 29, 2009 12:59 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
emilie
Guest

goedeavond !

hier ben ik terug, ik wou nog even een woordje achterlaten om te zeggen, dat ik nog steeds bijna helemaal klachtenvrij ben, hier en daar hoor ik een geruisje of heb ik een momentje waarbij dat ik dan even een stem hoor maar niets dat echt blijvend is, het is echt veeeeeel beter:) ik kan echt niet klagen:)
concentratie is oke, het schreeuwen komt heel heel soms op maar verdwijnt heel snel.. en ik kan nu toch wel overtuigd zeggen dat dit allemaal veel beter is dankzij ingrid!
tot mijn grootste spijt ben ik deze namiddag bij het lokaal waar professor Van bendegem lesgaf langsgeweest en mocht ik daar niet binnen.. ik
hoop er nog op dat ik hem erbuiten kan tegenkomen.. want ik wil zeker over ingrid praten bij hem!
allesinds ik hoop echt dat ingrid haar therapie meer naar buiten zal kunnen brengen.. want het is echt echt echt de moeite waard!
enfin goed, ik ga het hierbij laten en eventueel nog updaten over veranderingen en Van bendegem..

groetjes allemaal!
Wo Apr 01, 2009 9:06 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

Jill heeft toch een lichte verbetering ondervonden. Ze heeft nog eens geprobeerd met pijnstillers. Die hadden tot nu toe geen enkel effect. Jill merkte dat de pijn nu wel draaglijker werd bij het nemen van pijnstillers. Dus nu toch weer vertrouwen in de lta behandeling. Er is voorlopig geen epidurale inspuiting, ik zal verder werken.

Aangezien de behandeling traag vooruit gaat, zal ik niet dagelijks rapporteren, misschien wekelijks.
Do Apr 02, 2009 7:18 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Jill werd gisteren opgenomen in het ziekenhuis, (voor iets anders), dit betekent dat ik deze behandeling op dit moment zal onderbreken.
Wo Apr 08, 2009 6:44 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Haaruitval door entiteiten. Reageren met citaat
Ik heb zopas een meisje behandeld die al een tijd ernstig haarverlies had, in die mate dat het haar heel dun stond. Dit meisje heeft tal van behandelingen geprobeerd, zonder resultaat. Ik heb haar in het verleden al op afstand behandeld in opdracht van de moeder voor een aantal dingen. Toen ik weer contact had met de moeder, ben ik eens gaan zoeken naar entiteiten bij het meisje ivm haaruitval. Ik heb er gevonden, heb het meisje (in opdracht van de moeder, zonder medeweten van het meisje) behandeld, en na enkele weken is de haaruitval gestopt. Hier is dus zeker geen sprake van placebo want het meisje weet niet van de behandeling.

Dan ben ik eens gaan kijken bij Jan (gefilmde behandeling) of ik ook zoiets bij hem kon vinden, en ja, (is mogelijk al gans zijn leven bij hem, en anders vanaf de pubertijd). Ik probeer nu bij Jan of ik resultaten haal voor zijn haaruitval door het verwijderen van die entiteiten. Dat probeer ik nu ook voor een aantal hardnekkige punten bij Jan, zoals vermoeidheid en seksuele problemen. Ben benieuwd of ik daar enig resultaat op haal.

Nu ben ik nieuwsgierig in welke mate haaruitval bij mannen en vrouwen zou te wijten zijn aan entiteiten. Want als het daardoor veroorzaakt wordt, is het heel snel te verhelpen. Mochten er mensen zijn die geinteresseerd zijn om het eens na te laten checken via de telefoon, dan mag je mij bellen op 09/230.77.75.

Ingrid Holvoet
Do Apr 09, 2009 10:51 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Entiteiten Reageren met citaat
Het is verontrustend. De laatste dagen komen er veel entiteiten binnen, gedurende de laatste weken was dit ook het geval, maar de laatste dagen is het weer heel intensief.

Er zijn heel veel klachten, problemen, gedragsveranderingen, relatiebreuken, ruzies bij mensen. Mensen worden agressief, rigide, teruggetrokken, voelen zich heel slecht, voelen zich ongelukkig, zijn heel pessimistisch, hebben ineens last van snurken, mensen hebben hartkloppingen, ademhalingsmoeilijkheden, allerlei pijnen ...., allerlei, allerlei, .....

Ik heb iemand behandeld die op weg was om zo dik te worden als de extreem dikke mensen in de verenigde staten die we al op TV gezien hebben. Waren entiteiten, is nu aan het vermageren. Mensen gaan meer eten, drinken ...
Mensen zien rare beelden voor hun geestesoog, beelden van dingen die we hier op de wereld niet kennen, er is allerlei ...
Di Apr 14, 2009 6:31 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
emilie
Guest

goeiedag hier!

zoals beloofd nog een berichtje over de verdere evolutie en over een ontmoeting met jean paul vanbendegem.
wat de evolutie betreft, we zijn een paar weken verder en ik hoor geen stemmen meer, heb geen schreeuwdrang meer, ben zeker niet meer zo angstig en voel mij helemaal terug mezelf! Ingrid had gelijk, ze kan veel oplossen en dat heeft ze ook gedaan bij mij! daarvoor ben ik haar echt heel erg dankbaar! ik ben ook van plan haar verder te helpen om haar therapie verder te krijgen. alle beetjes helpen denk ik.
wat vanbendegem betreft, ik ben hem vandaag toevallig tegengekomen en vroeg hem of hij tijd had maar hij zei dat hij dat even niet had en voor ik het wist was hij weg.. ik weet niet goed wat ik nu moet doen maar misschien heb ik nog eens de kans om hem op een beter moment tegen te komen.
goed, ik laat het hierbij. ik hoop dat jullie iets aan mijn getuigenissen hebben allesinds!

groetjes!
Di Apr 14, 2009 3:13 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

Iemand heeft mij een bericht doorgestuurd over Kim De Gelder dat verschenen is in de krant op 13 mei ll. De moorden zijn gepleegd op 23 januari. Ik heb vier dagen intensisef op Kim gewerkt, namelijk van 9 maart t/m 12 maart. Daarna heb ik nog wat gewerkt zonder nog op het forum te rapporteren.

Uittreksels uit het bericht:

Kim De Gelder moest moorden (titel).

Kim De Gelder heeft zijn moorden gepleegd omdat stemmen in zijn hoofd, een soort innerlijke dwang, hem daartoe verplicht hebben.
Maandenlang, misschien zelfs al jarenlang, leeft Kim De Gelder met de innerlijke dwang om mensen te vermoorden. Wie, dat maakte niet uit. Hij moest en zou moorden. Dat droegen de niet identificeerbare stemmen in zijn hoofd hem op. Hij heeft zich een hele tijd verzet tegen die bevelen, tot hij uiteindelijk heeft gedaan wat van hem werd geëist. Zonder motief. Met lukraak uitgekozen slachtoffers.
Hij was erg angstig toen hij de feiten pleegde. Maar tegelijk was hij niet meer in staat om empathie te voelen voor de slachtoffers. Dat vermogen was uitgeschakeld. Hij werd gedreven door iets dat sterker was dan hijzelf.

Dit klopt met wat ik al die tijd over Kim geschreven heb vóór de berichtgeving in de media !!!

Nog een ander belangrijk aspect in deze zaak. Kim wou zijn ouders niet meer zien na de moord (ongeveer anderhalve maand lang). Ik heb intensief op Kim gewerkt t/m 12 maart en daarna ook nog een beperkt aantal uren. Een viertal weken geleden heeft Kim ingestemd met een bezoek van zijn familie. Dit was heel kort nadat ik hem op afstand behandeld heb.

Bericht in de krant hierover:

Hij krijgt de jongste weken ook geregeld bezoek van zijn ouders, die hij de eerste maanden na de moordpartijen absoluut niet wilde zien. Een viertal weken geleden heeft hij eindelijk ingestemd met een bezoek van zijn vader. Kort daarna zijn de beide ouders hem gaan bezoeken. Ook zijn zus is al langs geweest.

In het bericht wordt ook gezegd dat Kim nog stemmen hoort. Ik had wat langer moeten doorwerken, maar het ergste is er toch uitgehaald.

Voor de sceptici: men kan niet ontkennen dat ik heel juist ben geweest in wat ik telkens gezegd heb over deze zaak vóór de berichtgeving in de media. En het is ook opvallend dat Kim zijn ouders wou zien net na mijn behandeling, en dat hij dat tot vóór de behandeling absoluut niet wou.
Zo Mei 17, 2009 7:35 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Zelfmoorden Reageren met citaat
Iemand die bij mij in therapie is belde mij en vertelde dat haar dokter gezegd had dat er 'zoveel zelfmoorden' zijn.
Weet je wat de oorzaak is van die zelfmoorden ? Iets dat uit de ruimte komt en zich vasthecht aan mensen. Dat is de oorzaak van de zelfmoorden. Ze zouden beter luisteren naar mij.
Vr Aug 14, 2009 10:00 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Kanker en entiteiten Reageren met citaat
Een kennis van mij heeft kanker. Ze krijgt chemotherapie en ze volgt daarbij een alternatieve behandeling voor kanker bij een Belgische dokter in Nederland (wat een absurde toestanden toch, die dokter werkt in Nederland omdat hij in Belgie zou geschorst worden, wat een belachelijke wetgeving in Belgie, om je ziek te lachen, onbegrijpelijk dat de dokters in Belgie daar niet tegen in opstand komen).

De behandeling met chemo pakte niet in het begin. Ik heb er even naar gekeken en gezien dat er entiteiten zaten die de kanker al veroorzaakt hadden in de eerste plaats en die er ook voor zorgden dat de behandeling niet aansloeg.

Na de behandeling pakte de behandeling met chemo en ging mijn kennis goed vooruit.

De laatste week gaat ze ineens weer fel achteruit. De laatste weken komen er ook weer heel veel entiteiten binnen bij mensen.
Bij mijn kennis zitten er nieuwe entiteiten, we zullen die wegwerken zodat de chemobehandeling en de alternatieve behandeling weer kan pakken.

Men zal minder succes halen met kanker (chemobehandeling) dan vroeger, omdat entiteiten bij mensen ervoor zullen zorgen dat de behandeling niet aanslaat. Er zullen meer mensen sterven aan kanker dan vroeger. Ze zouden toch beter eens naar mij luisteren.

Ingrid Holvoet
Di Aug 25, 2009 8:54 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Een tragische gebeurenis veroozaakt door entiteiten Reageren met citaat
lees op deze link:

NIXnews.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/8230373.stm

ingrid holvoet
Wo Sep 02, 2009 9:42 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Nog een probleem door entiteiten Reageren met citaat
Een amerikaanse jongen bloedt uit zijn ogen:

www.youtube.com/watch?v=4QyZzbow-tI
Do Sep 03, 2009 5:15 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht entiteiten komen sterk binnen Reageren met citaat
er komen weer sterk zwermen van entiteiten binnen, er zullen weer veel relatiebreuken zijn en tal van andere klachten, er zullen weer drama's gebeuren
ik ben ongeveer de ganse dag bezig geweest met lostrekken van entiteiten bij mensen via de telefoon, omwille van allerlei dringende problemen, die ontstaan van de ene minuut op de andere

ingrid holvoet
Zo Sep 06, 2009 8:33 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:    

Reageren    Ingrid Holvoet en LTA Forumindex » Mensen die met de zelfbehandeling werken vertellen over hun ervaringen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: