RegistrerenZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
bericht aan iedereen: in therapie bij Ingrid of (nog) niet

Reageren    Ingrid Holvoet en LTA Forumindex » Mensen die met de zelfbehandeling werken vertellen over hun ervaringen Vorige onderwerp
Volgende onderwerp

bericht aan iedereen: in therapie bij Ingrid of (nog) niet
Auteur Bericht
Tom Bauwens
Guest

Bericht bericht aan iedereen: in therapie bij Ingrid of (nog) niet Reageren met citaat
Zoals jullie allemaal in de gebruikerslijst kunnen zien heb ik nog maar weinig berichten geplaatst. De reden daarvoor is dat ik niet zo'n echte forumpersoon ben maar ik probeer mijn achterstand in te halen Very Happy .

Vanwaar dit berichtje: ik wil nog eens heel duidelijk stellen aan iedereen dat ik ruim 8 jaar 100% achter de therapie van Ingrid Holvoet sta. Haar therapie is het belangrijkste wat er is in mijn leven omdat je erdoor als mens enorm kan evolueren en dat vind ik heel belangrijk.
Het is dus de grootste leugen van mensen zoals Betz die beweren dat Ingrid Holvoet er alleen op uit is van 'labiele' mensen aan te trekken en daar misbruik van te maken. Toen ik Ingrid Holvoet zoveel jaar terug ontmoette was ik totaal niet labiel: ik had serieuze problemen waar via de klassieke geneeskunde niks kon aan gedaan worden hoe hard ik ook probeerde. Ik stond met m'n neus tegen de muur en gelukkig heb ik toen Ingrid Holvoet ontmoet.

Zoals Ellen in een vorig bericht zei beloofde Ingrid Holvoet geen wonderen. Ze zei dat ze me kon helpen maar dat het een tijd werken kon zijn. Daarbij merkte ze ook op dat het heel belanrijk was dat ik niet alleen van een bepaald 'probleem' zou verlost geraken maar dat ik als mens ook volledig zou veranderen. Hoezo? vroeg ik: wel je karakter gaat positiever worden, je gaat je minder zorgen maken over dingen, je zal minder zwaar tillen aan dingen, je zal je minder gespannen voelen, je zal vriendelijker worden,....
Ik geef deze voorbeelden omdat dat allemaal punten zijn waar ik last van had. Daarbij kan ik bevestigen dat deze punten niet alleen beter zijn, neen ze zijn stukken beter waarvan de meeste volledig weg. De vb'n die ik geef zijn er slechts een paar van de honderden punten die veranderd zijn.

Dus ik ben niet in therapie bij Ingrid Holvoet voor een probleem alleen maar om in mijn leven zoveel mogelijk te evolueren als mens. Het is mijn doel van haar therapie op een zo hoog mogelijk niveau te leren zodat ik mezelf en mijn familie en anderen kan vooruit helpen.
Hoe wil ik dit bekomen: iedereen mag weten dat ik betaal wat ik kan voor therapie op afstand van Ingrid Holvoet. Je kan je de vraag stellen waarom niet enkel de 'gratis' zelfbehandeling. Wel ik heb ondervonden dat als Ingrid Holvoet zelf therapie op afstand geeft dat dit vele malen krachtiger is en ik daardoor natuurlijk nog vlugger evolueer wat mijn doel is.
Nu kan je vragen: jamaar hoeveel heb je al betaald? Daarop is mijn antwoord: dat gaat niemand iets aan (niet de leugen van 90.000 zoals Betz iedereen wil wijsmaken) maar ieder uur therapie die ik betaald heb is het meer dan waard. Daarvan pluk ik iedere dag de vruchten en de positieve veranderingen die ik merk bij mezelf worden steeds groter.

Ik kan iedereen maar meegeven: hoe meer therapie je betaalt hoe rijker je wordt als mens en hoe rijker (letterlijk en figuurlijk) je zal zijn op het einde van je leven.
Een vb daarvan is: als vroeger (vanaf kind had ik dit al) me iets niet lukte om te doen dan begon ik dingen kapot te gooien. Zo heb ik al heel wat euro's verspeeld maar zolang de drang er zat kon ik niet anders.
Nochtans was ik als kind anders heel vriendelijk en waren er geen problemen. Maar dingen stuk gooien dat kon ik als de beste Smile .
Wel, dit vb van gedrag is totaal gewijzigd: als iets me niet lukt dan laat ik het nu gewoon liggen en denk morgen probeer ik het opnieuw. En ik geef niet op al duurt het een week om iets op te lossen, dus ik bijt ook nog eens door terwijl ik vroeger direct opgaf!

Ik kan zo nog vele andere vb'n geven waarbij ik nu geen geld verlies juist door Ingrid Holvoet betalend op me te laten werken. En neen: aan de Skepp critici ik ben geen betaalde reclameman voor de therapie van Ingrid Holvoet. Ik zeg dit omdat dit na al die jaren bij Ingrid Holvoet in therapie te zijn mijn ervaring is.

Ten laatste wil ik nog het volgende zeggen:
Velen zullen zich afvragen waarom ik dan in godsnaam naar Skepp ben gestapt? Ik zat in die tijd in een heel moeilijke periode waarbij ik mezelf niet meer was. Ik kan uit de grond van mijn hart zeggen dat iedereen die me wou helpen en ondersteunen ik van me afstootte. Waarom?: ik weet het niet, het was mijn enige manier om met mijn toestand om te gaan en ik had een zeer grote angst om het belangrijkste in mijn leven te verliezen nl Ingrid Holvoet haar therapie.
Daarbij stap ik dan nog eens naar de slechtste persoon die je maar kan bedenken, Betz Evil or Very Mad . Ik wou alleen maar dat iemand eens zou luisteren naar hoe ik me voelde en dat ik zou horen dat Ingrid Holvoet me niet zou laten vallen.

Ik dacht oprecht dat Skepp als organisatie zou geïnteresseerd zijn in Ingrid Holvoet haar therapie omdat ze beweren alles objectief te bekijken.
Bullshit dus: Betz heeft nooit geluisterd naar wat ik te vertellen had, het enige wat die man wou was een middel vinden om Ingrid Holvoet zwart te maken en haar kapot te krijgen. Hij is een grote leugenaar en daar zijn nu veel mensen door beïnvloed.

Wat Skepp beweert over Ingrid Holvoet is één grote leugen! Haar therapie werkt wel degelijk zeer goed en daar kan Betz totaal niet tegen. Als iemand zich nu laat beïnvloeden door hun prietpraat dan bedriegt men alleen zichzelf.
Na 8j ervaring met Ingrid Holvoet kan ik uit de grond van mijn hart zeggen dat haar therapie je leven volledig positief beïnvloedt (ja ik ben ook al niet meer de onhandelbare persoon van een tijd geleden, ook dat is reeds weg Wink ).

Zo dat moest er even uit, als er mensen zijn die vragen hebben dan mogen ze me altijd mailen (tom_bauwens@telenet.be).
Ik hoop nogmaals dat mensen beginnen inzien dat Ingrid Holvoet slachtoffer is van leugenaars zoals Betz. Haar therapie kan zeer veel tot nu toe onoplosbare problemen verhelpen en daarvoor alleen al vind ik het uiterst belangrijk van hier nog eens de echte waarheid te vertellen.

Groeten,
Tom

Laatst aangepast door Tom Bauwens op Ma Aug 04, 2008 3:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Vr Jul 25, 2008 6:37 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
happy
Guest

Bericht Reageren met citaat
Hoi Tom en allen,

Dank voor je heldere verhaal. Heerlijk om te lezen dat je onverminderd zo enthousisast bent en blijft! Je hebt ook al zo’n lange weg afgelegd, Tom.

Hopelijk gaat het gaat het goed met je! Natuurlijk is het waar dat je de energie van Ingrid kunt gebruiken voor de zelfbehandeling . En mooie resultaten zijn er te over. Maar als je op hardnekkige problemen stuit waarbij de zelfbehandeling niet direct resultaat heeft dan is behandeling op afstand door Ingrid zelf ECHT aan te bevelen.

Precies wat Tom ook zegt: “[i] ik heb ondervonden dat als Ingrid Holvoet zelf therapie op afstand geeft dat dit vele malen krachtiger is en ik daardoor natuurlijk nog vlugger evolueer wat mijn doel is". [/i]

Dit is ook wat ik graag wil. Evolueren. Eerlijk is eerlijk, ik kwam eind vorig jaar met Ingrid in contact vanwege een of twee specifieke problemen waar ik van af wilde. Maar door het lezen in het boek, site en forum, het invullen van de lijst, de ervaringen met de zelfbehandeling en bovenal de therapie door Ingrid zelf waardoor ik heel snel voelde dat er patronen verdwenen.

Hierdoor raak ik steeds geïnteresseerder in LTA en het feit dat we allemaal in meer of mindere mate last hebben van patronen, goot en klein, die ons leven verzieken. Ik heb al veel bereikt de afgelopen maanden, Ingrid heeft op mijn gewerkt en ik doe de zelfbehandeling.
Ik ben erg enthousiast over LTA en ik wil meer patronen kwijt…nee, allemaal!

Ook de patronen en blokkades die ik niet eens precies kan benoemen omdat het me niet eens (meer) bewust van ben dat ik er last van heb. Als je bepaalde lasten of problemen altijd al met je meedraagt dan lijkt het wel alsof dat gewoon zo hoort. Nou, niet dus!

De investering in ieder uurtje therapie op afstand door Ingrid is het geld meer dan waard!

Groetjes, happy
Za Jul 26, 2008 6:47 am Profiel bekijken Stuur privébericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Over oorzaak van jaloezie en de zeer trage groep. Reageren met citaat
Heel wat mensen zijn jaloers op mij (Ingrid Holvoet). Volgens mijn visie op de oorzaak van situaties en gedrag wordt dit veroorzaakt door patronen in mijn onderbewustzijn. Als mensen jaloers zijn en blijkbaar in die mate jaloers zijn dat ze geobsedeerd worden om mij kapot krijgen, dan wordt dit veroorzaakt door patronen die zich in mijn eigen onderbewustzijn bevinden. Ik werk aan mijn patronen. Ik behoor echter zoals Tom, tot de ‘zeer trage groep’. Er is de snelle groep, de midden groep (met normaal midden en traag midden), de trage groep en de zeer trage groep.
Bij de zeer trage groep kunnen diverse thema’s maar op termijn van 10 tot 15 jaar volledig afgepeld worden. De reden daarvan is dat de patronen bij de zeer trage groep uit enorme hoeveelheden materie bestaan. Die materie is daarenboven anders van samenstelling tov van de materie van de andere groepen. Het is een materie die zeer moeilijk te verbrijzelen is.
Bij mensen die tot de zeer trage groep behoren, dient er aan een zeer hoge intensiteit van therapie gewerkt te worden, en dan nog gaat het bijzonder traag vooruit. Gelukkig is het aantal mensen dat tot de zeer trage groep behoort heel beperkt.

Ik veronderstel dat ik voor 1 persoon die tot de zeer trage groep behoor, minstens 10.000 mensen kan behandelen die tot de snelle groep behoren.

Het patroon bij mij dat veroorzaakt dat anderen jaloers zijn op mij is nog niet volledig verwijderd. Want anders zou de jaloezie er niet meer zijn en zouden alle leugens die over mij verspreid worden er niet zijn. En zouden er geen mensen zijn die mij willen kapot krijgen uit jaloezie.
Voor mensen die genoeg uren therapie gekregen hebben, gaan patronen automatisch vanzelf afpellen als ze geactiveerd worden. De patronen die de ganse heibel veroorzaakt hebben bij mij, zijn automatisch gaan afpellen (zonder dat ik daar enige inspanning moet voor doen) en zijn voor een stuk afgepeld. Door de jaren heen dat ik op mezelf werk zijn de patronen die jaloezie naar mij toe veroorzaken al gedeeltelijk afgepeld. De situatie is dan ook al beter dan vroeger, want jaren geleden was ongeveer iedereen die met mij in contact kwam, jaloers op mij.

Mensen die jaloers zijn op mij verspreiden de gekste geruchten over mij. En blijkbaar draait het allemaal rond geld.
Mensen die bij mij in therapie komen, komen vrijwillig in therapie. Niemand wordt ooit onder druk gezet om meer therapie te nemen dan ze wensen. Indien iemand die in behandeling is wil stoppen, dan doet die dat.
Mensen dienen te starten met 200 uur therapie, dat is waar. Maar niemand is verplicht om bij mij in therapie te komen. Als iemand start met 200 uur therapie, dan is dat omdat ze interesse hebben in wat ik doe en daarvoor kiezen. Anders komen ze niet.
Niemand wordt onder druk gezet om met 200 uur te starten. Indien mensen om financiële redenen niet met 200 uur therapie kunnen starten, kunnen ze starten met het aantal uren therapie die ze zelf kiezen. Wel op voorwaarde dat ze geïnteresseerd zijn in diepgaande persoonlijke evolutie.

Ik heb op dit forum al eens uitgelegd waarom ik de dingen aanpak zoals ik het doe.
De LTA methode is een techniek voor mensen die uit alle patronen willen geraken. De LTA therapie is daarvoor en voor niets anders. Uit alle patronen geraken betekent een gans leven werk om dit te bereiken. De LTA therapie dient daarvoor en voor niets anders.
Alleen als mensen uit alle patronen geraken, zullen we ooit een betere wereld kunnen creëren. En zo niet hebben we over een miljard jaar nog altijd dezelfde ellendige wereld die we nu hebben.

Weinig mensen zijn geïnteresseerd om verder te gaan nadat een probleem waar ze vanaf wouden opgelost is. Desondanks zijn alleen mensen die heel ver willen gaan de mensen die ik wens te behandelen.
En de anderen, wel, die wil ik niet hebben en die wil ik niet behandelen. Die moeten zich tot andere therapieën wenden.

Ik ben het kots-beu, kots-beu, kots-beu dat mensen steeds alleen maar op zoek zijn naar de oplossing van een zeker probleem en niet geïnteresseerd zijn om meer uit zichzelf te halen. Vandaar dat ik vorig jaar in juli beslist heb om verplicht te starten met 200 uur therapie.
Als mensen op mijn site belanden en zien dat ze met 200 uur moeten starten, dan denken ze: daar gaan we niet, want daar duurt het 200 uur om van mijn probleem vanaf te geraken, daar gaan we niet.
Prima, dat is net wat ik wil !

Mensen die zich niet laten afschrikken door 200 uur, wel dat zijn de juiste mensen voor mij. 200 uur, dat is wat op mijn website staat. In de praktijk starten we met het aantal uren die de mensen financieel aankunnen. Dat staat trouwens ook vermeld op mijn website.

Ik maak geen onderscheid tussen arm en rijk. Ik maak wel een onderscheid tussen mensen die diepgaand willen evolueren en degene die dit niet willen. Iemand die wil evolueren en die het financieel moeilijk heeft kan bij mij in therapie komen en starten met vier uur therapie. Iemand die niet geïnteresseerd is in diepgaande evolutie kan niet bij mij in therapie komen. Ik maak echter ook wat dat betreft wel eens uitzonderingen naargelang de situatie.
Ma Jul 28, 2008 9:32 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht SKEPP: kinderen in een opgegroeid lichaam. Reageren met citaat
De bovenstaande tekst die ik kort geleden op dit forum plaatste moet natuurlijk door SKEPP weer belachelijk gemaakt worden op het internet. Wat een kinderen zijn het toch!!

Ziehier de mening over happy over de handelswijze van SKEPP. Dit is een tekstje die die zij op haar blog over mij en LTA persoonlijke ontwikkeling gezet heeft en dat ik hier gecopieerd heb.

"Het valt me de laatste tijd op dat als je Googlet op INGRID HOLVOET dat je soms op sites komt waar zo'n nare en negatieve sfeer hangt. Werkelijk alles wat deze aardige en wijze vrouw over haar werk en theorie ( de lta persoonlijke ontwikkeling therapie) vertelt wordt op zo'n melige, studentikoze manier in het belachelijke getrokken. Ik vraag me af of dit nu eigenlijk wel mag. Iemand stelselmatig beledigen en belachelijk maken. Je ziet het ook wel eens bij royalty figuren of showbizz mensen. Als men het eenmaal op hen heeft voorzien dan lijkt het alsof men niet eerder rust heeft dan wanneer het slachtoffer (mond)dood gemaakt is.

Wat een afschuwelijk type mens is dat die aan dergelijke praktijken deelneemt!! BAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "

Blog Happy: NIXwww.bloggen.be/ltahappy/
Za Aug 02, 2008 6:09 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tom Bauwens
Guest

Bericht geen reactie orde der geneesheren Reageren met citaat
Het is al van 04/07/08 geleden dat ik klacht heb ingediend tegen Betz bij de orde der geneesheren. Nog steeds geen reactie van hun kant.
Blijkbaar is het één pot nat die het vertikken van hun verantwoordelijkheid te nemen.

De dag dat ik naar de politie ging om klacht in te dienen tegen Betz zei de politieman van dienst dat een klacht tegen een dokter moest ingediend worden bij de orde der geneesheren. Dit wist de politieman me te vertellen nadat hij contact had opgenomen met de orde der geneesheren.
Ze deelden hem mee dat ik na ten laatste één à twee dagen reactie zou krijgen. Allemaal grote zever dus!!

Dit bewijst nog maar eens hoe het hier in België aan toe gaat. Eén grote oplichtersboel: dokters kunnen zomaar hun beroepsgeheim schenden, de eed van Hippocrates daar trekken ze zich niets van aan, een crimineel geval zoals Betz kan zomaar Ingrid Holvoet bekladden met leugens met als enige doel haar kapot te krijgen.

Bvb hij zegt dat ik 90.000 euro zou betaald hebben aan Ingrid Holvoet. Dat is absoluut niet waar! Ik heb steeds betaald uit vrije wil en wat ik heb betaald is mijn zaak.
Ik ben al zoveel geëvolueerd dmw de LTA therapie op afstand van Ingrid Holvoet dat ik dit nooit meer loslaat in mijn leven. Het is mijn doel Ingrid Holvoet haar therapie zo goed mogelijk te beheersen voor ik sterf. Daarom betaal ik wat ik kan en daar voel ik mij 100% goed bij.
Anderen kopen grote auto's, luxe artikelen of wat dan ook. Daar kraait geen haan naar!! Wel het is mijn recht te doen met mijn geld wat ik wil en dat is investeren in mezelf!
Al had ik één miljard betaald aan Ingrid Holvoet dan was dat nog steeds mijn zaak.

Steeds maar liegen over geld of andere dingen is Betz zijn enige manier om Ingrid Holvoet proberen kapot te krijgen. Maar het zal hem niet lukken.
Zowel Ingrid Holvoet als ik zijn sterker dan ooit en ik zal er alles aan doen om Ingrid Holvoet en haar LTA therapie wereldwijd bekend te krijgen.
Waarom? Omdat deze LTA therapie voor iedereen deuren doet opengaan die tot nu toe gesloten waren. De vele mensen die reeds de zelfbehandeling toepassen kunnen dit beamen alsook de mensen die betalend in therapie zijn.

Hier nog eens de eed van Hippocrates, dit zegt toch al genoeg hoe gasten zoals Betz en Skepp zijn!

Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner zieken hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een dodelijk middel voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, de dood tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een miskraam op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren. Het snijden van de steen zal ik nalaten, ook als de ziekte duidelijk is; ik zal dit overlaten aan hen die hierin bekwaam zijn. In ieder huis waar ik binnentreed, zal ik slechts komen in het belang van mijn patiënten.
Mijn leermeester zal ik eren en liefhebben als mijn ouders; ik zal in gemeenschap met hem leven en zo nodig mijn bezit met hem delen, de kunst leren zonder vergoeding en zonder dat daartoe een schriftelijke belofte nodig is; aan mijn zonen, aan de zonen van mijn leermeester en aan de leerlingen die verklaard hebben zich aan de regelen van het beroep te zullen houden, aan hen allen zal ik de grondslagen van de kunst leren.
Al hetgeen mij ter kennis komt in de uitoefening van mijn beroep of in het dagelijks verkeer met mensen en dat niet behoort te worden rondverteld, zal ik geheim houden en niemand openbaren. Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn kunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend. Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte daad en van elke verleiding, in het bijzonder van de geneugten der liefde met mannen of vrouwen, of zij vrij zijn of slaaf."
Bron: Wikipedia

Persoonlijk heb ik al een zware weg afgelegd. Gedurend gans deze periode is Ingrid Holvoet altijd een enorme steun geweest. Op regelmatige basis waren er veel dingen bij mezelf waarvoor ik een antwoord zocht.
Je voelt iets bij jezelf maar kan het niet onder woorden brengen om een juiste plaats geven.
Als ik dan aan Ingrid Holvoet vraag om te voelen wat voor dingen ('patronen') er op een bepaald thema zitten dan is haar analyse haarzuiver. Alle dingen die ze beschrijft zijn zo juist: ze zegt perfect met woorden wat het probleem is en voelt het 100% juist aan.

Maw Ingrid Holvoet weet perfect wat er in ons onderbewustzijn omgaat en gelukkig voor ons heeft ze ontdekt hoe de negatieve dingen (patronen) weg te nemen. En dus zo ons leven lichter en aangenamer te maken, wat wensen we nog meer.

Tom Bauwens
Ma Aug 04, 2008 4:33 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht In Nederland glimlachen ze over het gedoe van SKEPSIS ginder Reageren met citaat
Gisteravond belde mij een vrouw uit Nederland. Ze had mijn website doorgekregen van een man die al enkele jaren met de zelfbehandeling werkt. Ze had mijn website al voor een stuk gelezen en ze vond het geweldig interessant. Ik vroeg haar of ze ook de negatieve zaken ivm het gedoe rond SKEPP gelezen had. Ja, natuurlijk, zegt ze. Maar dat maakt hier op ons in Nederland al lang geen indruk meer. We zijn de stijl van SKEPSIS hier al zo gewoon dat niemand ook nog maar 1 woord gelooft van de onzin die ze uitkramen. We kennen hun neerbuigend gedoe over alles en iedereen wat alternatief is nu al zo lang dat onze enige reaktie nog is: 'ach, die van SKEPSIS zijn weer bezig'. (SKEPSIS in Nederland, SKEPP in Belgie).

Ingrid Holvoet
LTA Persoonlijke Ontwikkeling.
Di Aug 05, 2008 7:46 am Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
happy
Guest

Bericht Reageren met citaat
Hallo Ingrid,

Ik onderschrijf wat je hier stelt: in Nederland is men hatelijk over álles en iedereen (ook al betreft het een officiële arts, zie bijvoorbeeld NIXwww.skepsis.nl/blog/2008/04/eindeloos-bewustzijn/ over Pim van Lommel) die maar enigszins interesse toont of waardering voelt voor het paranormale.
Er is gewoon geen kruid gewassen tegen deze negativiteit…

Wat ik je ook al eens vertelde is dat ik toen ik in november vorig jaar op jouw site belandde, ik ook eens ging Googlen op jouw naam en toen al snel bij Skepp terechtkwam.
Ik heb hun sarcastische verhaaltjes gelezen en ik voelde al meteen dat dit gewoon een zielig stel van voornamelijk pseudo-wetenschappers en/of gesjeesde studenten betreft.
Allemaal kennelijk zwaar gefrustreerd vanwege het een of ander. Veilig onder de paraplu van de gewichtig doende Dr.Willem Betz, wiens ego hierdoor kennelijk een enorme boost krijgt..

Enfin, ik had al snel in de gaten – kennelijk net als de dame die jou gebeld heeft – dat het allemaal geen hout snijdt wat zij te vertellen hebben.

Ik ben blij met jouw therapie en met de zelfbehandeling en bovenal met de interessante theorie zoals geschreven in jouw boek. Hierdoor valt zo ontzettend veel ‘onverklaarbare’ ellende te verklaren!

Gewoon doorgaan, Ingrid!
Groeten, happy Very Happy

[i]PS: En aan de dame in kwestie die dit misschien ook leest: heel verstandig dat je die Skep(sis) onzin ter zijde schuift! Goed van je dat je je verdiept in Ingrid’s methode, je zult er zeker geen spijt van krijgen!![/i]
Di Aug 05, 2008 1:01 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Leny
Guest

Bericht SKEPP / SKEPSIS Reageren met citaat
Ik had dezelfde gedachte over SKEPP toen ik de negatieve berichten over Ingrid Holvoet tegenkwam zoals de bewuste mevrouw uit Nederland en Happy en bedacht dat moet een zusterclub van SKEPSIS zijn.
Wanneer je via een zoekmachine naar alternatieve geneeswijze zoekt dan komt vrijwel altijd SKEPSIS ergens in beeld. Ik klikte deze nooit aan omdat ik al vele jaren weet dat het een stelletje azijnpissers zijn en alles wat hun bevattingsvermogen overstijgt in een kwaad daglicht stellen.

In Nederland krijgen ze gelukkig geen voet aan de grond. Vanmorgen luisterde ik naar een programma op de radio en daar werd gesproken over het ver vooruitlopen ten opzichte van andere landen in de Europa betreffende de zorgverzekeraars die vele vormen van alternatieve geneeswijze aan hun verzekerden vergoeden. Deze maatschappijen beseffen echt wel wanneer ze kunnen vedienen en hoe er kosten bespaard kunnen worden en passen hun polisvoorwaarden aan, aan de behoefte en de vraag van de klant en hebben geen boodschap aan die lui van SKEPSIS.
Er wordt wel degelijk goed beseft dat de kosten voor de alternatieve geneeswijzen beduidend lager zijn dan de reguliere behandeling via een arts of specialist en dat het de mensen ook nog eens goed helpt.

Laten we SKEPP en SKEPSIS maar zien als een stelletje gelijkgestemden dwazen die eigenlijk het bespreken niet waard zijn. Indien deze clubs echt serieus hun uitgangspunten zouden invullen dan zouden ze het kaf van het koren kunnen herkennen en diegenen die daadwerkelijk de mensen gezondheidsschade berokkennen en/of met onzuivere motieven werkzaam zijn te elemineren. Helaas herkennen ze het onderscheid niet tussen beiden en rammen ze er maar op los.

Ingrid Holvoet houdt haar hoofd recht en slaat terug en is een moedige vrouw die niet over zich laat lopen. Zo hoort het ook en het hoort ook dat allen die werken met alternatieve geneeswijze samen met Ingrid Holvoet het hoofd boven het maaiveld durven steken en niet tollereren dat SKEPP en SKEPSIS integere mensen die met alternatieve geneeswijze werken en de bezoekers van de therapeuten bekladden. Kom allen tevoorschijn en maak gezamelijk een vuist tegen die gasten.

liefs,

Leny
Wo Aug 06, 2008 12:37 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:    

Reageren    Ingrid Holvoet en LTA Forumindex » Mensen die met de zelfbehandeling werken vertellen over hun ervaringen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: