RegistrerenZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
De fanatieke jacht van de bekrompen Betz

Reageren    Ingrid Holvoet en LTA Forumindex » Mensen die met de zelfbehandeling werken vertellen over hun ervaringen Vorige onderwerp
Volgende onderwerp

De fanatieke jacht van de bekrompen Betz
Auteur Bericht
Tom Bauwens
Guest

Bericht De fanatieke jacht van de bekrompen Betz Reageren met citaat
Betz is iemand die tegen mij in het verleden beweerde dat er klachten waren tegen Ingrid Holvoet. Nu is het me heel duidelijk dat dit een trukje was om er alles aan te doen om Ingrid Holvoet te proberen kapot te krijgen. Dit heerschap is zo jaloers op behandelingen buiten de klassieke geneeskunde dat zijn enige bekrompen reactie is deze proberen kapot te krijgen waarbij hij niet kijkt op een leugen meer of minder. Het wordt hoog tijd dat deze crimineel wordt tegengehouden zodat mensen kans hebben op alles (dus ook LTA persoonlijke ontwikkeling, accupuntuur, homeopathie,...) wat hen kan helpen en niet alleen op de klassieke geneeskunde.

Ingrid Holvoet waardeert in tegenstelling tot Betz alles wat een mens kan helpen: zij is de eerste die respect toont voor zelfs de klassieke geneeskunde als deze ten minste helpt. Zij zegt zelf dat de klassieke geneeskunde heel veel kan en steeds meer kan. Dus van het afbreken van dokters zoals Betz beweert is totaal geen sprake. Zij heeft respect voor iedereen in tegenstelling tot de crimineel Betz: deze keurt alles af wat hij niet begrijpt en zeker niet objectief wil onderzoeken. Het laatste wat hij wil doen is toegeven dat er therapieën bestaan naast de klassieke geneeskunde waardoor iemand kan geholpen worden. Maw hij wil dat mensen enkel mogen geholpen worden met de klassieke geneeskunde en als die niet helpt dan moeten de mensen maar creperen.

Wel na 2 jaar hevige spierpijnen waar de klassieke geneeskunde nul komma nul heeft kunnen aan doen zie je als enige uitweg op den duur alleen nog maar zelfmoord om toch maar van de pijn verlost te zijn. Het is dus de grootste leugen dan ik door toedoen van Ingrid Holvoet aan zelfmoord denk. Moest zij er niet zijn DAN had ik inderdaad allang zelfmoord gepleegd want de klassieke geneeskunde schiet tekort voor mijn problemen. En niet alleen voor mij: ik heb al veel mensen ontmoet die reeds jaren met pijn lopen en als de klassieke geneeskunde geen oplossing vindt dan zeggen de dokters dat ze komedie spelen of dat het tussen hun oren zit. Van empathie gesproken!
Betekent dit dat alle dokters zo zijn: neen. Betekent dit dat de klassieke geneeskunde nooit iets kan doen tegen pijn: neen integendeel. Maar ik wil gewoon aantonen dat als de klassieke geneeskunde niet kan helpen er andere therapieën zijn die wel een uitweg kunnen bieden. MAAR Betz wil dat je absoluut niets anders doet dan klassieke geneeskunde en als dat niet helpt pleeg dan maar zelfmoord of loop gans je leven rond met ondraaglijke pijn en slik maar veel pijnstillers! Wat een egoIst is die man!
In mijn persoonlijk geval zegt Ingrid Holvoet me recht in het gezicht dat de kans er is dat ze niet direct iets kan doen aan mijn pijn. Omdat ik behoor tot de zeer trage groep. Wel in de toekomst indien alle pijn veroorzaakt wordt door patronen. Wat er bij mij op wijst dat het zo is omdat er geen echte lichamelijke letsels te vinden zijn. Ingrid Holvoet stimuleert me om alles te proberen om de pijn maar te verlichten: hierbij zegt ze probeer én de klassieke geneeskunde én homeopathie én accupuntuur én ... dit in tegenstelling tot de houding van Betz!

Onlangs kwam ik in contact met een dokter homeopaat en deze beaamde dat de 'smerige bende van Skepp' bekrompen dokters zijn die niet willen verder kijken dan hun neus lang is. Deze dokter beaamde met homeopathie reeds uitstekende resultaten te hebben behaald. Hij merkte daarbij op dat hij niet kon verklaren waarom homeopathie hielp bij zelfs zware problemen maar dat deed er niet toe als hij de patiënt maar kon helpen.
Vele homeopaten lijden onder de heksenjacht van Betz en Skepp. Ze hebben minder werk dan vroeger omdat de patiënten beïnvloed worden door de leugens van Betz waardoor veel mensen de kans op een betere gezondheid alleen maar ontlopen.

Betz is een fanatiekeling die anderen wil kapot krijgen en die het geluk en de gezondheid van mensen en de wereld wil tegenhouden. Waarom is het enkel Ingrid Holvoet die zo vecht en zich hiertegen verzet. Waarom slaan anderen niet de handen in elkaar om te vechten tegen de crimineel Betz zodat deze eindelijk eens wordt gestopt. Moest dit reeds vroeger zijn gebeurd dan was de kans zeer groot dat Skepp allang niet meer bestond en dat zou alleen maar een goede zaak zijn.

Tom Bauwens[/b]
Wo Jul 02, 2008 8:38 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
happy
Guest

Bericht Reageren met citaat
Hallo Tom,
Mooi dat je je onverminderd inzet voor de goede zaak namelijk het verdedigen van Ingrid Holvoet tegen Betz en Skepp.
Jammer dat mensen een academicus gewoon lijken te geloven (alsof dat geen slecht mens zou kunnen zijn…?)
Hoe gaat het nu met jou? Doe je ook de zelfbehandeling, heb je nog resultaten geboekt?
Heeft deze hele affaire je krachtiger gemaakt of heeft het je juist achterop geholpen?
Nu ik hoop het je goed gaat en dat je in contact blijft middels het forum
Gr.happy.
Vr Jul 04, 2008 8:39 am Profiel bekijken Stuur privébericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Een slecht mens. Reageren met citaat
Daar zeg je het, happy, een slecht mens die door de gerechtelijke overheid een hand boven het hoofd wordt gehouden.
Er zijn mensen binnen Het Gerecht die hem een hand boven het hoofd houden en er zijn mensen die hem dik betalen voor wat hij doet.
Vr Jul 04, 2008 1:33 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
happy
Guest

Wat bijzonder toch dat je zoveel kwaliteiten hebt Ingrid; je helende energieën, het vermogen om patronen te vernietigen, de toekomst te zien…
Vreselijk jammer dat maar zo weinig mensen daar mee in aanraking komen, dit terwijl er toch zoveel geleden wordt.
En dit dankzij media, cynische en negatieve figuren, de medische wereld (die het zo goed met de mensheid voor heeft…..al dan niet betaald door de farmaceutische industrie… ) tentakels bij justitie etc.etc.

Laten wij vooral doorgaan met het richten van onze aandacht en toewijding en jouw energie en op het elimineren van het negatieve in al zijn hoedanigheden.
Getuigenissen te over hier op het forum van enthousiaste mensen die discipline op brengen om voor zichzelf en anderen de zelfbehandeling te doen.
Getuigenissen van mensen die door jouw therapie enorm vooruit gegaan zijn in het leven!! Dat is iets om trots op te zijn!

Laat de sneue mannetjes van maar voor wat ze zijn: zij komen zichzelf nog wel tegen ..
En wat zal men spijt krijgen dat men niet eens op een onbewaakt moment heel stiekem jouw energie heeft gevraagd bij een of ander probleem…om te zien of het echt werkt..... Very Happy Surprised Very Happy Smile Surprised Very Happy Smile Surprised

gr.happy
Vr Jul 04, 2008 1:59 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Ik voel mij goed in Engeland Reageren met citaat
Het positieve van het hele gebeuren is dat ik mij heel goed voel in Engeland. Als ik eens wat meer tijd heb zal ik daar eens uitgebreid op terug komen.
De Engelsen zijn anders, in ieder geval toch aan de zuidkust. Ze zijn begaan met elkaar, ze zijn heel hulpvaardig, ze hebben een goed ontwikkeld empatisch vermogen, ze gaan op een zachtaardige manier met elkaar om. Het is een prettig volk. Ze zijn heel vlot in de omgang. Ik ondervind een warmte in het contact met mensen en een geven om elkaar, dat ik in Belgie nooit in mijn leven ervaren heb. In Belgie is er veel meer een sfeer van elk voor zich. Dat is niet zo in Engeland. De Engelsen zijn minder zwaar geladen, ze gaan luchtiger door het leven dan de Belgen en de Nederlanders.
Vr Jul 04, 2008 2:30 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ingrid Holvoet
Site Admin

Bericht Mijn streefdoel is onverminderd Reageren met citaat
Ja, happy, we moeten positief blijven. Mijn doel om de techniek naar buiten te krijgen, en dat de zelfbehandeling op grote schaal wordt toegepast is nog steeds hetzelfde. Inderdaad jammer dat de zelfbehandeling nog maar op kleine schaal wordt toegepast, maar dat verandert nog wel.

Aan de andere kant, het is mijn mening dat het belangrijk is dat de alternatieve gemeenschap ingaat tegen de negativiteit van de medische wereld en de dingen zomaar niet op hun beloop laat, zoals nu het geval is.
Hadden de alternatieven zich meer geweerd in het verleden, ipv de dingen passief te ondergaan, dan waren de dingen nu al anders.

Tom vertelde me van zijn homeopaat dat die de situatie gewoon ondergaat. Waarom slaan de homeopaten de handen niet in elkaar en komen ze niet massaal in opstand? Waarom vechten ze niet meer dan ze doen?
Als je onderdrukt wordt door een onderdrukker is de juiste houding zeker niet de zaken lijdzaam te ondergaan. Dan blijft de onderdrukker verdergaan met wat hij aan het doen is.
Als je voor een hongerige leeuw staat heb je beter een mes in je hand, dan lief te zijn en te zeggen: dag lieve leeuw. Een hongerige leeuw is nu eenmaal niet voor rede vatbaar.

Leven wij nog in een democratie of leven wij in een dictatuur? Een dictatuur die geregeerd wordt door Betz en Co en de farmaceutische indrustrie. In Frankrijk ligt er momenteel weer een dokter onder vuur die alternatief werkt. Hoeveel dokters zijn er de laatste tijd niet geschorst omwille van het feit dat ze een alternatieve techniek toepassen? Indien alternatieve therapieën geen resultaten geven, zullen ze wel vanzelf weer verdwijnen. Het feit dat ze opgang maken is omdat ze resultaten geven. En omdat de klassieke geneeskunde jammerlijk tekort schiet. Wanneer zullen alternatieve therapeuten en de bevolking zich verzamelen en zich massaal verzetten tegen de verschrikkelijke onrechtvaardigheden die gebeuren? Alleen op die manier zullen misdadigers als Betz en Co en de farmaceutische industrie kunnen gestopt worden. We stevenen af op een dictatuur. Zal iedereen dan passief zitten afwachten tot het te laat is?

Tom heeft mij zopas in een mail laten weten dat hij klacht ingediend heeft tegen Betz bij de orde der geneesheren. Misschien zegt hij er ook nog iets over op dit forum.
Het brengt misschien geen aarde aan de dijk, want mogelijk is het 1 pot nat.
Maar misschien ook niet.
Vr Jul 04, 2008 3:23 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tom Bauwens
Guest

Zoals Ingrid reeds zei heb ik inderdaad klacht ingediend tegen Betz bij de orde der geneesheren (hier te lezen onder mijn tekst). Ik vind het zo onrechtvaardig en oneerlijk hoe Skepp en Betz bezig zijn dat het hoog tijd wordt dat deze organisatie stop wordt gezet. De enige manier waarop we dit kunnen bereiken is samen vechten tegen deze criminelen.
Ingrid is hierbij het perfecte voorbeeld: nooit opgeven, je niet laten doen door de belachelijke kritiek en leugens die ze vertellen, er blijven tegen vechten. Iedereen die zo beklad wordt door Skepp en met name Betz zou moeten vechten zoals Ingrid, zoals ik reeds eerder zei moesten anderen wat meer haar op hun tanden hebben dan bestond Skepp al lang niet meer.

Dat Betz een academicus is beïnvloedt zeker nog een groot aantal mensen. Maar dat zal niet blijven duren, het feit dat Engeland totaal anders is dan België kwa houding naar alternatieve therapieën en net nu Ingrid daar is terechtgekomen zal ervoor zorgen dat Ingrid haar therapie steeds bekender wordt. Steeds meer en meer mensen zullen de zelfbehandeling beginnen doen, meer en meer mensen zullen in therapie komen. De resultaten (nu en in de toekomst) van deze therapie zal wetenschappers doen inzien hoe waardevol deze therapie is.
Als je er eens goed bij stilstaat dan is het verbazingwekkend dat Ingrid nog geen nobelprijs heeft gewonnen!, maar deze waardering of dat nu met een prijs of iets anders is komt wel.

PS aan Happy: zoals je wel kan lezen sta ik 100% achter Ingrid en vind ik vechten tegen de criminelen van Skepp de enige goede houding

Hier kunnen jullie alvast mijn klacht lezen tegen Betz, toch ongelooflijk hoe een dokter zo zonder scrupules zijn beroepsgeheim breekt:

Geachte,

Met dit schrijven zou ik Tom Bauwens klacht willen neerleggen tegen Dr. Betz Willem.

De reden hiervoor is de volgende: als iemand zichzelf dokter mag noemen heeft deze hiervoor uiteraard de nodige studies gedaan en hierbij de ‘Eed van Hippocrates’ afgelegd. Zoals u kan lezen op jullie eigen website bevat de Eed van Hippocrates de zeer belangrijke ethische principes: eerbiedigen van het beroepsgeheim en de persoonlijke levenssfeer van de patiënt, vóór alles het belang van de zieke dienen, ... . Maw de geneeskundige plichtenleer heeft als centraal uitgangspunt het belang van de patiënt zodat het beroepsgeheim behalve een plicht van de dokter vooral een recht van de patiënt is.

Immers zoals te lezen in het officiële Van Dale woordenboek betekent beroepsgeheim: plicht of recht tot geheimhouding van zaken die men krachtens zijn beroep te weten is gekomen, dit fundamenteel recht van mezelf als patiënt heeft Dr. Betz Willem volledig geschonden; hieronder een uitleg over de situatie:
Ik was reeds 6,5 jaar tevreden in therapie bij Holvoet Ingrid (alternatieve therapeute) tot ik op een bepaald ogenblik last kreeg van hevige pijn in mijn nek en rug, ongeveer een jaar later (na allerlei onderzoeken in het ziekenhuis) werd de pijn nog erger en zag ik mijn leven daardoor niet echt meer zitten. Persoonlijk reageerde ik me af (omdat ik door de pijn niks meer kon doen) tegen mijn ouders en Ingrid door ze af te snauwen, onredelijk te zijn en me ten slotte volledig af te sluiten. Ingrid die me enkel nog gratis therapie gaf vond mijn gedrag (net als mijn ouders) niet meer langer toelaatbaar en zei dat als ik zo verder deed ze zou stoppen met gratis therapie wat ze naar eigen zeggen nooit gedaan heeft en alleen zei om me te laten inzien dat ik niet goed bezig was. Op dat ogenblik geloofde ik dat wel en contacteerde ik Willem Betz in vertrouwen met als enige doel dat Ingrid me niet zou laten vallen en Skepp (de organisatie waar Willem Betz deel van uitmaakt) ondertussen haar therapie kon onderzoeken omdat Skepp als organisatie beweert ‘claims of theoriën niet a priori af te wijzen maar alternatieve therapieën op hun waarde te bepalen na kritisch onderzoek en objectieve evaluatie van alle argumenten (u kan de doelstellingen van Skepp lezen op NIXwww.skepp.be/omtrent-skepp/doelstellingen).

Als patiënt stuur ik een anonieme e-mail (waarin ik een aantal dingen zeg waar ik 5 sec later al spijt van had), in deze e-mail staat nergens vermeld dat deze mag gebruikt worden voor om het even wat. Nadien heb ik een gesprek in vertrouwen met Dr. Betz waarbij ik nooit mijn toestemming heb gegeven dat hetgeen ik zeg hij mag gebruiken voor persoonlijke doeleinden, mijn moeder die bij dit gesprek aanwezig was is hier getuige van.
Maar wat blijkt nadien: van vertrouwen en beroepsgeheim is bij deze dokter totaal geen sprake: mijn verhaal werd misbruikt om Ingrid Holvoet kapot te krijgen, mijn verhaal is volledig misvormd met leugens erbij in de krant geplaatst waarvoor ik terug nooit toestemming heb gegeven weeral met als enige doel Ingrid Holvoet kapot te krijgen. Voor mijn wens (zekerheid van verder geholpen te worden door Ingrid Holvoet) heeft deze dokter totaal geen respect maw het belang van de patiënt is voor hem totaal niet belangrijk. Iedereen heeft recht op een mening: als Dr. Betz niet akkoord is met de werkwijze van Ingrid Holvoet dan is dat zijn goed recht maar dat geeft hem het recht niet een in vertrouwen verteld verhaal te misbruiken om iemand of iets waar hij niet in gelooft kapot te maken, DEZE DOKTER LAPT HET BEROEPSGEHEIM VOLLEDIG AAN ZIJN LAARS!
Ik heb nooit gesproken over klacht indienen tegen gelijk wie, en wat doet Dr. Betz hij probeert me te pushen gedurende gans het gesprek om klacht in te dienen; maw in plaats van de patiënt te proberen bijstaan en ernaar te luisteren heeft hij enkel zijn eigen doelen voor oog.
U kan gans mijn verhaal lezen op de website van Ingrid Holvoet wat daar op mijn vraag is geplaatst zodat iedereen nu eens echt de waarheid kan lezen ipv alle leugens in de kranten door Dr. Betz Willem, zie NIXwww.ltapersoonlijkeontwikkeling.com/info.asp?language=NL&pagina=Verhaal%20van%20Tom%20Bauwens .

Omdat Dr. Betz totaal geen respect heeft voor het beroepsgeheim dien ik dus klacht in tegen hem. Opdat hij dit bij andere patiënten niet zou herhalen vraag ik dan ook dat u hem voor onbepaalde tijd schorst totdat u zeker weet dat het belang van de patiënt bij deze dokter gewaarborgd wordt.

Hoogachtend,
Tom Bauwens
Za Jul 05, 2008 1:08 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tom Bauwens
Guest

Na al wat Betz gedaan heeft was het maar al te logisch van klacht in te dienen. Het enige wat deze man interesseert is Ingrid kapot krijgen. Hij doet dit bij alles wat hij met z'n bekrompen hersenpan niet verstaat. Hij zegt dat een paar getuigen over de LTA persoonlijke ontwikkeling van Ingrid niets aantonen: er zijn niet een paar getuigen er zijn er veel meer dan dat. En het aantal mensen die de LTA zelfbehandeling of de betalende behandeling op afstand door Ingrid groeit nog iedere dag. Betz is de grootste leugenaar die ik ooit in mijn leven ben tegengekomen! Zoals je ook op Ingrid haar website kan lezen schendt deze man zonder verpinken zelfs zijn beroepsgeheim! Als de orde der geneesheren nog een beetje geloofwaardig wil zijn dan schorsen ze deze man direct.

Op de website van Skepp staat te lezen dat Skepp 'objectief' alternatieve therapieën bekijkt en pas dan beoordeelt. Het is dus niet alleen Betz die liegt maar Skepp dus ook. Naar de LTA persoonlijke ontwikkeling therapie van Ingrid Holvoet hebben ze nog nooit een objectief onderzoek gedaan. Het enige wat deze bekrompen criminelen kunnen is belachelijke praat verkopen vooraleer ze nog maar de moeite hebben gedaan om dingen echt te onderzoeken.

Skepp staat volgens hen voor Studiekring voor Kritische Evaluatie van Pseudo-wetenschap en het Paranormale, dit is dus dikke bullshit. Skepp staat voor Verzameling van Bekrompen Jaloerse Idioten die het niet kunnen verdragen dat er therapieën zijn buiten de klassieke geneeskunde die zeer veel kunnen.
Skepp staat achter de psychiaters en psychologen, daarbij stel ik mij dan wel de vraag wat deze de laatste honderden (zo niet duizend) jaren heb gedaan als je ziet hoeveel mensen er nog steeds verslaafd zijn, er zijn nog steeds hopen criminelen (naast Skepp), er bestaan nog altijd pedofielen, ... . Hoe de grote meerderheid van de bevolking niet inziet dat dit deel van de klassieke geneeskunde niks aan de problemen doet van de mensen die ik opsomde en zoveel meer daar verbaas ik me nog iedere dag over.

Maar Ingrid Holvoet eens een echte kans geven door een voorbeeld behandeling te volgen van a tot z, neen dat willen ze niet want zie eens dat ze die persoon helpt. Dan hebben onze psychiaterkes en dergelijke op slag geen werk meer!

Daarom vraag ik iedereen die met de LTA zelfbehandeling werkt of betalend in therapie is bij Ingrid: deel zo veel mogelijk jullie resultaten mee. Op deze manier zien andere mensen meer en meer wat de resultaten zijn en kunnen ook zij uitzien naar een betere toekomst.

Tom
Do Jul 10, 2008 5:57 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:    

Reageren    Ingrid Holvoet en LTA Forumindex » Mensen die met de zelfbehandeling werken vertellen over hun ervaringen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: